“SUPERO”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
UNA Hotel Roma
Beoordeeld als nr. 97 van 1.271 hotels in Rome
18 augustus 2014 beoordeeld

We kozen dit hotel omdat we in Milaan ook een UNA hotel hadden en dit geheel ons ding is;
gewoon een trendy hotel, met alle voorzieningen en een zeer ruime superior kamer met een immens balkon;
Het bed was zeer comfortabel, de kussens ook, normaal gezien sleur ik mijn hoofdkussen overal mee naartoe, maar aangezien we met alleen handbagage gereisd hebben, nu dus niet...
Het ontbijt was uitgebreid, en alles werd aangevuld, vers fruit, broodjes, supero ...
Minpuntje is de ligging van het hotel; inderdaad vlakbij het station, metro- stop, taxi... maar de buurt is heel onveilig en vies 's avonds, nachtwinkels en kebab-zaken, zwervers...
Om terug naar het hotel te gaan 's avonds namen we gewoonlijk de taxi, overdag de metro, we hadden een ticket voor 3 dagen;
Supero is een nieuw italiaans woord denk ik, zeer dikwijls gehoord, uitgesproken door de Itialianen !!!

Kamertip: we hadden kamer 628, dit is een hoek kamer op de hoogste verdieping, wij slapen gewoonlijk met de ve ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner

28 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede lokatie voor als je dicht bij het treinstation wilt overnachten. Letterlijk naast het station zonder last te hebben van het station.
Kamerlid was nog niet beschikbaar bij check in echter mochten we onze bagage achterlaten zodat we op ons gemak de stad in konden gaan.
Kamer heeft normale afmeting voor Europese hotelkamer.
Prima LCD tv. Heerlijk groot tweepersoonsbed. Airco werkte ook goed. Deze stond aan bij binnenkomst.
Badkamer had geen bad, wat wij niet erg vinden. Wel had de badkamer klein achterstallig onderhoud betreffende wat slechte voegen en kalk op de douche kop. Maar absoluut niet storend.
Ontbijt 's ochtends was prima. Ei spek fruit yoghurt en veel broodbeleg. Gewoon ontbijt wat je verwacht in een vier sterren hotel.
Bij uitchecken mochten we wederom onze bagage achterlaten zodat we nog een halve dag van de stad konden genieten.

Wat wel opviel is dat de receptie niets teveel verteld. Misschien dat het komt dat men slecht Engels praat maar er werd niet uitgelegd hoe laat het ontbijt was een hoe laat we moesten uitchecken.

Ook of alles naar wens was werd niet gevraagd.

Verbleef: Juni, 2014, reisde met vrienden
18 juni 2014 beoordeeld

Vlakbij Termini hotel, dus makkelijk te bereiken vanuit FCO (met rechtstreekse trein 32 minuten, 14€ per persoon). Metro vlakbij. Superieure kamer is groot, met ruime badkamer en regendouche. Gratis WiFi en minibar is een plus. Ontbijt is dik in orde. Voldoende keuze. Drankjes in de bar zijn wel duur. Ik zou dit zeker aanraden!

• Verbleef: Juni, 2014
6 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

4 overnachtingen in dit prima hotel, gunstig gelegen nabij station, vanaf de airport stopt de shuttlebus zowat voor de deur. Uitstekende plek om te voet alle monumenten van Rome te verkennen. De kamers zijn super en luxe, de bedden voortreffelijk, het ontbijt grandioos en het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
De drankjes aan de bar zijn wel aan de prijs, maar wel lekkere gratis hapjes erbij. Als ik terug ga naar Rome, geen twijfel direct weer dit hotel

Verbleef: Maart, 2014, reisde met een partner
9 november 2013 beoordeeld

Mooi hotel met name voor de zakelijke klant. Mooie kamer, badkamer ook netjes. Rolgordijn was defect maar werd niet ondanks verzoek gemaakt. Mini bar was all inclusive, werd dagelijks bijgevuld. WIFI bereik was niet zo goed, maximaal 1 device per kamer. Ontbijt was zeer goed, restaurant en roomservice was duur. Geen informatie wat er te doen was in de buurt etc. 5 min van station, zeer goed bereikbaar.

Verbleef: Oktober, 2013, reisde voor zaken
24 september 2013 beoordeeld

Dicht bij station Termini (loopafstand) ligt het UNA hotel, met ongeveer 160 kamers. Het hotel ligt iets buiten het populaire centrum, maar alle hoogtepunten zijn goed te voet te bereiken. De ontvangst in het hotel is zakelijk en beleefd, maar afstandelijk. Het hotel verkeert in uitstekende staat: nergens schade, graffiti of vuil te zien. De kamers zijn groot en hoog, wat een luxe ervaring geeft. Wij hadden een kamer aan de binnenplaats en dat was een goede keuze, want daarmee hadden we 's avonds geen last van verkeerslawaai. Overigens zijn de kamers aan de buitenzijde (gevelzijde) goed geïsoleerd, zodat ook daar weinig geluiden doordringen. De bedden zijn uitstekend en erg groot. Lakens en kussen voldoen prima. De kamers beschikken over een goede en redelijk geluidloze koeling. Er zijn kamers met ruime douche en bad; wij kozen voor een bad (heerlijk na een lange dag wandelen). Alles is goed schoon gemaakt; nergens iets van vuil te zien. De bar is klein en niet erg gezellig, maar er wordt een prima glas wijn geschonken. Plezierige en prompte bediening. Het ontbijt is zonder meer erg goed te noemen. Wederom prettige bediening, die zeer efficiënt werkt. Alles is vers en er is een overvloedige keuze uit brood en alle soorten beleg, taart, muesli, noem maar op.

Een piepklein minpuntje: we boekten bij de receptie een rondtour met z'n open bus. Dat was geen succes, omdat alle bussen steeds vol bleken te zijn. Terug naar het hotel en de kaartjes terug gegeven. We kregen ons geld terug, maar de dame van de receptie was op z'n zachtst gezegd niet erg vriendelijk. Dat was dan ook het enige minpuntje in de 4 dagen dat we daar verbleven. Verder niets dan lof over dit hotel. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Kamertip: Wil je een bad: meldt dat van tevoren. Wil je 2 losse bedden of een groot bed: maak dat van tevoren ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2013, reisde met familie
20 september 2013 beoordeeld

Een mooi en schoon hotel. Het ontbijt was heel goed. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Als je iets vraagt, dan staan zij je graag te hulp. Hotel is goed gelegen aan het station Termini. Wij hebben echter vrijwel alles te voet bezocht.

Als wij een volgende keer naar Rime gaan, dan overnachten wij weer in dit hotel!

• Verbleef: Oktober, 2012, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rome bekeken
The Independent Hotel
Hotel Artemide
nr. 6 van 1.271 in Rome
6.961 beoordelingen
Prijzen weergeven

In UNA Hotel Roma geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over UNA Hotel Roma

Adres: Via Giovanni Amendola 57, 00185 Rome, Italië
Locatie: Italië > Lazio > Rome > Esquilijn , Castro Pretorio
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 97 van 1.271 hotels in Rome
Prijsklasse: € 128 - € 261 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — UNA Hotel Roma 4*
Aantal kamers: 197
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Fastbooking, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij UNA Hotel Roma met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?