Roma Cristiana Hop On Hop Off Bus
Snel de stad door?

Beoordeeld op 10 november 2015
bettydeswart
Kekerdom, Nederland
Makkelijke manier om snel veel te zien

Als je snel veel wilt zien is dit een goede manier om dat te doen. Kost € 20 voor een dag en je ... meer lezen

Beoordeeld op 28 oktober 2015
AlbertScholz
Aerdenhout,
Lees alle 926 beoordelingen

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze bustour zat bij onze 3-daagse Omnia card inbegrepen. We hebben er slechts een paar keer gebruik van gemaakt. De meeste afstanden zijn goed te lopen. De toeristische attracties zoals Piazza Navona, Trevi en Spaanse Trappen doet deze bus niet aan. Vooral gericht op religieuze plaatsen. De bis stopte regelmatig niet op de plekken zoals deze op de kaart stond aangegeven, geen herkenningspunten langs de weg waar je moet wachten. Bussen die regelmatig zonder te stoppen langsrijden. Bussen zouden om het kwartier moeten rijden, maar kan soms ook een half uur zijn.
Ga lopen of kies een andere touroperator.

10 november 2015 beoordeeld

De verkoper vertelde dat er iedere tien minuten een bus langs de opstapplaatsen kwam, maar dit hebben we in de twee dagen dat we met deze bus reisden niet meegemaakt. Wel stopte hij twee keer een lange tijd wat niet vermeld staat.
In de folder staat dat de laatste bus om 18.00 uur vertrekt van een bepaald punt maar wij werden twee dagen op rij er eerder uitgegooid. Slechte service, deden dit op een onprofecionele manier.

28 oktober 2015 beoordeeld

Als je snel veel wilt zien is dit een goede manier om dat te doen.
Kost € 20 voor een dag en je kunt zo vaak in en uit stappen op de vaste opstapplaatsen. Wel erg druk en de geluidsinstallatie met koptelefoons is van zeer matige kwaliteit. Op meerder plekken werkte hij niet. Zorg dat je een plekje boven in de open lucht hebt dan kun je goed fotograferen.
Er is ook Wifi aan boord, maar die is helaas heel traag.

11 juli 2015 beoordeeld

Bewust voor deze overdekte bus gekozen (zijkanten open). Bus niet zo schoon, verder in orde. Inclusief oordopjes + keuze uit een aantal talen.

7 juli 2015 beoordeeld

De route die de bus rijd is klein t.o.v sommige andere hop on hop off bussen.
Er wordt geadverteerd op internet dat ze 3 dagen kaarten hebben in combinatie met het openbaar vervoer in Rome, wij hebben meerdere verkooppunten van tickets verkoop adressen bezocht men had er zelfs niet van gehoord.
Ook de officiële verkopers bij verschillende haltes hebben deze kaart niet en raden het af om die kaart te kopen.
Vreemd terwijl er op internet en de zijkant van de bus reclame wordt gemaakt voor deze kaart van €35