“Slecht geregeld.”

Roma Cristiana Hop On Hop Off Bus
Geclassificeerd als nr. 594 van 857 Tours in Rome
Attractiegegevens
26 september 2016 beoordeeld

Bij een groot aantal punten op de plattegrond stopt de bus niet. Je krijgt "oortjes", maar die heb je niet nodig want er wordt niets verteld. Aan het eind van de middag kwam er helemaal geen bus meer, hoewel dat volgens de informatie nog wel zou moeten. Na ruim een half uur wachten noodgedwongen een taxi moeten nemen. Kies een andere maatschappij.

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze bustour zat bij onze 3-daagse Omnia card inbegrepen. We hebben er slechts een paar keer gebruik van gemaakt. De meeste afstanden zijn goed te lopen. De toeristische attracties zoals Piazza Navona, Trevi en Spaanse Trappen doet deze bus niet aan. Vooral gericht op religieuze plaatsen. De bis stopte regelmatig niet op de plekken zoals deze op de kaart stond aangegeven, geen herkenningspunten langs de weg waar je moet wachten. Bussen die regelmatig zonder te stoppen langsrijden. Bussen zouden om het kwartier moeten rijden, maar kan soms ook een half uur zijn.
Ga lopen of kies een andere touroperator.

10 november 2015 beoordeeld

De verkoper vertelde dat er iedere tien minuten een bus langs de opstapplaatsen kwam, maar dit hebben we in de twee dagen dat we met deze bus reisden niet meegemaakt. Wel stopte hij twee keer een lange tijd wat niet vermeld staat.
In de folder staat dat de laatste bus om 18.00 uur vertrekt van een bepaald punt maar wij werden twee dagen op rij er eerder uitgegooid. Slechte service, deden dit op een onprofecionele manier.

28 oktober 2015 beoordeeld

Als je snel veel wilt zien is dit een goede manier om dat te doen.
Kost € 20 voor een dag en je kunt zo vaak in en uit stappen op de vaste opstapplaatsen. Wel erg druk en de geluidsinstallatie met koptelefoons is van zeer matige kwaliteit. Op meerder plekken werkte hij niet. Zorg dat je een plekje boven in de open lucht hebt dan kun je goed fotograferen.
Er is ook Wifi aan boord, maar die is helaas heel traag.

Bekijk meer beoordelingen
11 juli 2015 beoordeeld

Bewust voor deze overdekte bus gekozen (zijkanten open). Bus niet zo schoon, verder in orde. Inclusief oordopjes + keuze uit een aantal talen.

Reizigers die Roma Cristiana Hop On Hop Off Bus bekeken, bekeken ook

In Roma Cristiana Hop On Hop Off Bus geweest? Deel je ervaringen!