“vrij kleine route”

Roma Cristiana Hop On Hop Off Bus
Geclassificeerd als nr. 601 van 859 Tours in Rome
Attractiegegevens
7 juli 2015 beoordeeld

De route die de bus rijd is klein t.o.v sommige andere hop on hop off bussen.
Er wordt geadverteerd op internet dat ze 3 dagen kaarten hebben in combinatie met het openbaar vervoer in Rome, wij hebben meerdere verkooppunten van tickets verkoop adressen bezocht men had er zelfs niet van gehoord.
Ook de officiële verkopers bij verschillende haltes hebben deze kaart niet en raden het af om die kaart te kopen.
Vreemd terwijl er op internet en de zijkant van de bus reclame wordt gemaakt voor deze kaart van €35

17 juni 2015 beoordeeld

Deze bus rijdt de hele dag rondjes. Ideaal als je even niet wilt lopen en toch wat wilt zien. Heb je een Omnia/Romecard dan is de bus bij de prijs inbegrepen en kun je ombeperkt in en uitstappen. Houd er wel rekening mee dat je vanaf de busstop nog wel een klein stukje moet lopen, de bus stopt niet voor de Trevifontein bijvoorbeeld. Daar is geen mogelijkheid om met de bus voorlangs te rijden en dus zie je niet alles vanuit de bus.

31 mei 2015 beoordeeld

goed concept, maar absoluut zijn geld niet waard. De rit zelf is ok. Je bezoekt de meeste toeristische plaatsen, maar de hoofdtelefoons werken niet. Dit is echter niet het ergste. Dat is wel de vrouwelijke gids/kaartjescontroleur die zich aan ingang van de bus bevindt. Een echt verschrikkelijk onvriendelijk en zuur mens, die geen begrip kan opbrengen bij het instappen van een bus met kinderen en een buggy!

22 mei 2015 beoordeeld

Doordat we de omnia-pass hadden aangekocht konden we ook gebruik maken van de hop-on/hop-off bussen van Roma Cristiana. Iedere keer dat we deze gebruikte was er wel iets aan de hand! Soms moet je zeer lang wachten op de bus, de andere keer stopte de bus niet aan de halte, tijdens 1 rit werden er gewoon haltes over geslagen. Kortom zeer slecht!

Bekijk meer beoordelingen
27 november 2014 beoordeeld

zeker de moeite waard als je geen zin hebt om kilometers te lopen, je stapt makkelijk af bij de trekpleisters en stapt zo na een stuk lopen ook weer makkelijk op

Reizigers die Roma Cristiana Hop On Hop Off Bus bekeken, bekeken ook

In Roma Cristiana Hop On Hop Off Bus geweest? Deel je ervaringen!