Roma Cristiana Hop On Hop Off Bus
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Snel de stad door?

De verkoper vertelde dat er iedere tien minuten een bus langs de opstapplaatsen kwam, maar dit ... meer lezen

Beoordeeld op 10 november 2015
bettydeswart
Kekerdom, Nederland
Makkelijke manier om snel veel te zien

Als je snel veel wilt zien is dit een goede manier om dat te doen. Kost € 20 voor een dag en je ... meer lezen

Beoordeeld op 28 oktober 2015
AlbertScholz
Aerdenhout,
Lees alle 937 beoordelingen

Beoordeeld op 17 juni 2015

Deze bus rijdt de hele dag rondjes. Ideaal als je even niet wilt lopen en toch wat wilt zien. Heb je een Omnia/Romecard dan is de bus bij de prijs inbegrepen en kun je ombeperkt in en uitstappen. Houd er wel rekening mee dat je vanaf de busstop nog wel een klein stukje moet lopen, de bus stopt niet voor de Trevifontein bijvoorbeeld. Daar is geen mogelijkheid om met de bus voorlangs te rijden en dus zie je niet alles vanuit de bus.

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 31 mei 2015

goed concept, maar absoluut zijn geld niet waard. De rit zelf is ok. Je bezoekt de meeste toeristische plaatsen, maar de hoofdtelefoons werken niet. Dit is echter niet het ergste. Dat is wel de vrouwelijke gids/kaartjescontroleur die zich aan ingang van de bus bevindt. Een echt verschrikkelijk onvriendelijk en zuur mens, die geen begrip kan opbrengen bij het instappen van een bus met kinderen en een buggy!

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 22 mei 2015

Doordat we de omnia-pass hadden aangekocht konden we ook gebruik maken van de hop-on/hop-off bussen van Roma Cristiana. Iedere keer dat we deze gebruikte was er wel iets aan de hand! Soms moet je zeer lang wachten op de bus, de andere keer stopte de bus niet aan de halte, tijdens 1 rit werden er gewoon haltes over geslagen. Kortom zeer slecht!

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 27 november 2014

zeker de moeite waard als je geen zin hebt om kilometers te lopen, je stapt makkelijk af bij de trekpleisters en stapt zo na een stuk lopen ook weer makkelijk op

Datum van activiteit: november 2014
Beoordeeld op 28 september 2013

Wij hebben na veel navraag gekozen voor deze lijn. Deze werd ons aangeraden bij de info balie op het station. We wilden namelijk op een vrijdag middag opstappen en dan tot de volgende middag gebruik kunnen maken. Kaartje werden geactiveerd op het moment dat je we de bus in stapte ( +/-14.00 uur). Bleek dat we zelfs de volgende dag ook nog de hele dag konden reizen op dit 24 uurs kaartje. Bus stopt op 11 punten ons was aangeraden om eerst de hele toer te doen en daarna uit te stappen waar we wilde. Aardig personeel welke behulpzaam uitlegde hoe of wat.
We hebben inderdaad bijna de hele toer gedaan. Volgende dag opnieuw opgestapt rond half 11 bij het station en toen tot Vaticaan meegereden, weer genoeg plek in de bus. Toen we weer instapten bij het Vaticaan werd dit keurig geregeld, zodat er niemand voor kon dringen en indien je niet meer boven kon zitten was er de keus beneden of wachten op de volgende bus welke niet lang op zich liet wachten. Dit was ook zo op de andere punten waar het druk was. Al met al is deze bus ons dus op de vrijdag en op de zaterdag goed bevallen

Datum van activiteit: september 2013