“wat een prima restaurant”
Beoordeling van Klass Restaurant

Klass Restaurant
Geclassificeerd als nr. 666 van 14.942 Restaurants in Rome
Wijk: Centro
Wijk: Centro
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

mijn vrouw en ik hebben hier 2 x gegeten 1e avond pasta en calzone en vooraf en dessert gehad, alles vers gemaakt de 2e avond een superheerlijke steak met een griekse salade erbij , goed gegrild, goede smaak, perfect.
personeel ook zeer vriendelijk.
dus een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
KlassK4, Direttore van Klass Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Thanks for your five-star review. You are always welcome at our place. Regards

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, echt lekker en alles vers. Heerlijk 3-gangen diner: zowel zoon als (wellicht ietwat verwende) vader hebben een top avond gehad. Super eten, zeer vriendelijk personeel en dat alles tegen een zeer betaalbare prijs !
We really enjoyed this restaurant: food, staff en pricing are great.
Thanks for the great evening.
Stan and Manfred (son and father)

Datum van bezoek: augustus 2019
KlassK4, Direttore van Klass Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Thanks for your five-star review and your compliments . We really appreciate that you found our food and service great. You are always welcome at our place. Huges from all our staff.

1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en zeer attent personeel. Zowel spaghetti (carbonara), pizza (Roma, heerlijk!!) als de zalm met spinazie. Alles heerlijk en anders-dan anders. Géén tourist-trap. Gewoon zeer prima eten voor goede prijs. Sfeervol restaurant.

Datum van bezoek: mei 2019
KlassK4, Direttore van Klass Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Thanks for your five-star review. We really appreciate that you found our service attentive and enjoyed our carbonara and pizza. We will be waiting for you the next time you will be back in Rome. Regards

11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere verse vis, heerlijke pasta, zoete afsluiter en een geweldige bediening. Top! We’ve enjoyed it!

Datum van bezoek: april 2019
KlassK4, Direttore van Klass Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2019

Thanks for your five-star review. You are always welcome at our place. Regards

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, chique restaurant. Het eten is lekker en de prijzen zijn betaalbaar. Leuk tentje om een hapje te eten!

Datum van bezoek: oktober 2018
KlassK4, Direttore van Klass Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Thanks for your four-star rating. We appreciate that you enjoyed our food. You are always welcome at our place. Regards

In Klass Restaurant geweest? Deel je ervaringen!