“Heerlijk en goedkoop”

Geclassificeerd als nr. 62 van 13.326 Restaurants in Rome
Wijk: Esquilijn
Wijk: Esquilijn
21 februari 2018 beoordeeld

Deze tent hadden we gevonden op TripAdvisor, wilden hier gelijk de eerste avond al heen. Echter, toen we aankwamen, bleek de tent al vol te zitten. Er was helaas geen plekje meer voor ons. Vervolgens een andere avond geprobeerd: we werden gelijk vriendelijk ontvangen (rond 21.30), de baas stond aan de deur en ging kijken of er nog plek voor ons was. Wederom zat het restaurant erg vol, maar we konden over een kwartier terugkomen en dineren. Eenmaal aangekomen was het plekje nog niet leeg, dus kregen we een glas wijn aangeboden, Kort daarna konden we plaats nemen en hebben we heeerlijk gegeten. Top service en goede kwaliteit. Van het huis kreeg je nog twee bruschetta, mand met brood en ook nog koffie en limoncello. M.a.w. geweldig! We hebben uiteindelijk maar 36 euro hoeven te betalen, maar dit hebben we maar afgerond naar 40: we waren erg tevreden!

rimo r, Manager van Ristorante Nerone, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2018

Thank you so much and we hope to see you soon and we are so sorry for waiting.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant in de buurt van Termini. Zeer hartelijke ontvangst, fijne bediening, aangename sfeer en niet te vergeten lekker eten. Vergeet niet plaats over te houden in de maag voor een dessert. Over de prijs mag je niet klagen. Echt een adres voor een lekker ongedwongen etentje.

rimo r, General Manager van Ristorante Nerone, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Thank you so much and we hope to see you soon!!!

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker sfeertje, vriendelijke bediening en heerlijke witte chocolade mousse! Zou hiet zo nog eens komen.

rimo r, General Manager van Ristorante Nerone, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Thank you so much and we hope to see you soon.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening . Pasta was ook ok en biefstuk prima. Alle bijgerechten apart afrekenen . Wel een een bruchetta v h huis.
De wijn werd gemorst maar meteen werd het nagerecht aangeboden door het huis.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en goede bediening. De bruschetta kan beter. Maar de pasta was heel lekker. Nu nog de pizza proberen.

In Ristorante Nerone geweest? Deel je ervaringen!