“Huiskamer gevoel ”
Beoordeling van L'Antico Moro

L'Antico Moro
Reserveren met
L'Antico Moro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 618 van 13.795 Restaurants in Rome
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Trastevere
27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder trip advisor nooit bij deze gelegenheid beland.
Goede kaart tegen een acceptabele prijs. Erg gastvrij. Kregen Romeinse lekkernij aangeboden (artisjok). Hebben hier erg goed gegeten. Een bezoek meer dan waard.

29 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig en sfeervol restaurant. Uitgebreide kaart met Italiaanse specialiteiten. Vooral de rund en tonijn carpaccio zijn aanraders. Beste gegeten tijdens een drie daagde citytrip. Eigenaresse Eliza is passievol en heeft hart voor zaak fijne ontvangst. Moet je zijn geweest!

30 april 2015 beoordeeld

Goede locatie om te borrelen(en aperitivo), wij zijn blijven hangen voor avondeten. Interessante wijnkaart, nette bediening. Porties van de primi pasta zijn wel erg groot.

26 maart 2015 beoordeeld

Hoewel het restaurant bepaald niet vol was, heerste er een goede ambiance. 2 gerechten van de menukaart waren niet beschikbaar, maar wat we gekozen hebben was prima (geen pizza's; daarvoor ga niet naar dit soort restaurants). Helaas werd de koffie/espresso lauw geserveerd (" Sorry, the coffee machine ...").
Merkwaardig is, dat ons geen "compensatie' werd aangeboden (bv. klein drankje). Desondanks is dit restaurant aanbevelenswaardig.

23 september 2014 beoordeeld

Wij waren opzoek naar een niet te duur typisch italiaans restaurant. L'Antico Moro biedt dat. Onze ogen waren gericht op een terrasje en dat heeft L'Antico Moro niet. Het restaurant was ook nog eens volledig leeg. We waren dus wat skeptisch toen we binnen stapte, maar de menukaart overtuigde ons dermate. We waren blij verrast met wat we kregen. De bediening was uitermate vriendelijk en het eten was goed. Naar mate de avond vorderde werd het aantal wachtende voor het restaurant steeds groter. Dit verbaasde ons niet. Je krijgt een goede maaltijd voor je geld.

• Sfeer

Reizigers die L'Antico Moro bekeken, bekeken ook

Rome, Province of Rome
Rome, Province of Rome

In L'Antico Moro geweest? Deel je ervaringen!