“Prima voor touristen!”

Geclassificeerd als nr. 7.791 van 13.749 Restaurants in Rome
Wijk: Prati
Wijk: Prati
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bediening, wel aan de toeristen prijzen. Kwaliteit erg goed, bij het aperitief worden lekkere hapjes op tafel gezet zonder extra kosten. Kortom, een prima plek!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier verschillende keren geweest tijdens ons verblijf in Rome. Het zat vlakbij onze metrohalte. Goede aperitivo met lekkere hapjes en een fijne lunch. Leuk personeel en niet alleen toeristen op het terras. Vlakbij het Vaticaan.

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening. Alles inorde. Geen opmerkingen! (H)eerlijke prijs. Zeer lekkere anti pasta schotel met diverse kazen en vleesjes!!!

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk tegengekomen op weg naar ons verblijf. Terras was erg uitnodigend, naast een drukke weg maar helemaal niet storend. Gratis hapjes bij het drinken. Dag later teruggegaan voor het avondeten. Heel lekker gegeten, enorm veel keuze en een goede service van vriendelijk personeel. Snappen niet waar die 'vreselijke' beoordeling vandaan komt! Geen minpunten te vinden naar onze mening. Zeker een aanrader !

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze laatste avond in Rome hebben we hier afgesloten. Tegenover Vaticaanstad ligt dit restaurant. Gastvrije bediening en veel keuze op het menu. Van pizza's tot burgers en van salades tot steak... alles kan besteld worden. Vlotte service en lekker eten. Kindvriendelijk ook.

Reizigers die Myrko Carne & Bistrot bekeken, bekeken ook

In Myrko Carne & Bistrot geweest? Deel je ervaringen!