NH Roma Villa Carpegna(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 208 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 379 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Capo d'Africa Hotel(Rome)
Agoda.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 252 per nacht.

Hotel Artemide(Rome)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 376 per nacht.

Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 303 per nacht.

9 Hotel Cesari(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 430 per nacht.

Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 309 per nacht.

28 juni 2010 beoordeeld

• Verbleef: juni 2010, reisde met een partner