NH Roma Villa Carpegna(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Capo d'Africa Hotel(Rome)
Agoda.com
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 233 per nacht.

Hotel Nardizzi Americana(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 79 per nacht.

Hotel Artemide(Rome)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 390 per nacht.

9 Hotel Cesari(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 55% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 55% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 218 per nacht.

Orbitz.com
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 315 per nacht.

Priceline
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 413 per nacht.

Melia.com

Verbleef: oktober 2008
1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
11 november 2017 beoordeeld

Kamertip: procurem reservar o quarto da frente só que no meu caso não tinha banheiro no quarto
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden