“Heerlijk”
Beoordeling van Il Gabriello

Il Gabriello
Reserveren met
Il Gabriello is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 210 van 13.795 Restaurants in Rome
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
Wijk: Campo Marzio
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten hier en voor een goede prijs. Het oogt als een chic restaurant maar de prijs valt enorm mee. Eten is super lekker. Ik lustte nooit pasta, maar de linguini hier was wel zo mega lekker en ook de zeebaars met schelpjes was zalig! Lekkere chocoladecake als toetje met een glaasje limoncello en amaretto van het huis. Super lekker eten, goede wijn en fantastische service. Zeker een aanrader!

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige kelder, top-gasttonomie, zeer betaalbaar in Roomse termen en vriendelijke mensen. Mijn vrouw at de dorade in zoutkorst, wat een lekkernij en ik de heerlijke risotto al gamberi. Aanrader!

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voormalige wijnkelder omgebouwd tot intiem restaurant met heerlijke verse vis. Buitengewoon vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten. Tonijn en zeebaars gegeten. Uitvoering was perfect. Mooie droge witte wijn op advies erbij gedronken. Dessert eveneens heerlijk! Een absolute aanrader. Indien voor 21.30 uur eten is reserveren aan te raden.

5 juli 2017 beoordeeld

De maaltiijden vielen mee, de atmosfeer was aangenaam .
Service was wel goed, heel vriendelijk.
We dachten door de tripadvisor beoordelingen dat het toch iets extra speciaal zou zijn.

20 april 2017 beoordeeld

Uitstekende hapjes; borrelplank met verschillende hammen, bruschettas en kaas met honing. Tonijnsalades is ook heerlijk.

Reizigers die Il Gabriello bekeken, bekeken ook

Rome, Province of Rome

In Il Gabriello geweest? Deel je ervaringen!