“Lekkere keuken”
Beoordeling van Ristorante Arlù

Ristorante Arlù
Reserveren met
Ristorante Arlù is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 352 van 13.953 Restaurants in Rome
Keukens: Europees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Vaticaan / Borgo
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was gezellig, het terras stond op de openbare weg.
Het was warm weer, niet te warm, dus genieten was de boodschap.
De keuken is puur Italiaans. Pure keuken, smaken zitten goed.
We komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2018

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ingrediënten zijn super vers en de bereiding voortreffelijk. De entourage is zeer geslaagd, de bediening zeer behulpzaam en vriendelijk. We hebben genoten.

Datum van bezoek: mei 2018
Alessandro S, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorante Arlù, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018

Eten moet leuk zijn en het is leuk om te weten dat je plezier had in ons restaurant! Kom terug en zie ons snel!

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig op dit restaurant gebotst op zoek naar een lekkere lunch. Enorm aangenaam restaurant, vriendelijke bediening én super eten! Wij hadden eerst een schotel met bruschetta etc. Perfect om te starten. Vervolgens spaghetti carbonara. Echt de allerbeste carbonara ooit gegeten! Als dessert hadden we de tiramisu, ook hier weet genoten van elke hap.

Datum van bezoek: november 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het toeristische Borgo kwamen we hier terecht voor het avondeten. Een gezellig terras, een redelijk klein restaurant. De foto van chef Lucia hangt aan de muur en ze komt af en toe kijken of iedereen geniet van haar eten. Dat was zeker het geval! Er zijn naast het menu verschillende dagsuggesties, al zijn die wel wat geprijsder. We namen geen antipasti en slechts 1 gerecht. Dat was niet helemaal naar de zin van de ober, die toch wat probeerde te pushen. Ik nam pasta met mosselen, de kinderen een carbonara en een spaghetti al pomodore. Mijn man koos saltimbocca. Alles heel lekker, en we deelden nog een cheesecake en een tiramisu. Ook heerlijk. We sloten af let koffie. Toen we de rekening vroegen werd er toch nog een digestief voorgesteld. We betaalden 85 euro. Een correcte prijs voor lekker eten in een toeristische buurt.

Datum van bezoek: juli 2017
11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Uitstekende pasta's en nagerechten. Buiten de kaart om ook een paar zeer interessante gerechten. Prijs kwaliteit verhouding is absoluut in orde. Prima bediening. Aanrader dus!

Datum van bezoek: mei 2017

In Ristorante Arlù geweest? Deel je ervaringen!