“Toffe zaak”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Monti
4 weken geleden beoordeeld

Lekker eten, echt niet duur, vriendelijk personeel. Leuk terrasje. Echte aanrader.
Bij afrekenen nog een Limocello gekregen .
Wij logeren in de buurt , morgen terug gereserveerd.

Datum van bezoek: september 2019

12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super Italiaans restaurant met mooie prijzen. Wij hebben heerlijk genoten van de lunch (spaghetti carbonara, gnocchi)! Heerlijke koffie achteraf en om het compleet te maken aan de overkant een lekker ijsje gehaald. Top middag!

Datum van bezoek: juni 2019
12 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hebben hier 12 maart gegeten. Het restaurant zat goed vol, voornamelijk Italianen. De bediening was vriendelijk en vlot. We hebben heerlijk gegeten, ook heerlijke desserts. Een bezoek zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: maart 2019
4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier op 3 oktober geweest en super lekker gegeten. De bediening was erg gezellig. Ze spreken naast Italiaans ook goed Engels. Niets is teveel voor het personeel. Een echte aanrader

Datum van bezoek: oktober 2018
3 september 2018 beoordeeld

Dit restaurantje was het niet voor ons. Bediening was ok, wel lekker vlot. Rissotto met asperges was heerlijk, maar de lasagna van mijn man was koud. Er zijn veel betere restaurantjes in Rome dus ik zou deze overslaan.

Datum van bezoek: augustus 2018

In Gli Angeletti geweest? Deel je ervaringen!