“Niet zo fantastisch”

Ai Balestrari Campo de Fiori
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Ai Balestrari Campo de Fiori is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1.507 van 13.953 Restaurants in Rome
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Navona / Pantheon / Campo de’ Fiori
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden beiden een pizza gevraagd. Mijn pizza was nogal waterachtig. De bodem van de korst was niet krokant, er lag precies een laagje water op. Bij gevolg was het bijna onmogelijk om een stukje pizza in de hand te nemen. Alles gleed eraf. De pizza van mijn parter was een beetje beter maar op de kaas kon je blijven kauwen.. Volgens mij was er ergens iets verkeerd gelopen in de keuken.. Bediening was wel vriendelijk en de prijs was niet zo duur.

Datum van bezoek: mei 2018

18 november 2017 beoordeeld

Het restaurant is niet zo groot, maar erg gezellig. Vlotte en vriendelijke bediening en goed eten voor een heel schappelijke prijs.

Datum van bezoek: november 2017
AiBalestrari, Direttore van Ai Balestrari Campo de Fiori, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017

Bedankt voor je beoordeling, we zijn blij dat je jezelf meteen hebt gevonden :)

5 mei 2017 beoordeeld

Er zijn meerdere ai Balestrari in Rome. We hebben telkens lekker gegeten. Ruime keuze pizza en pasta.

Datum van bezoek: april 2017
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten in de buurt. Goede lunch gehad in bij de Trevi fonteinen in de buurt. Wat wil je dan? Even snel een pizza. Wat een verrassing. Was echt lekker en prima. Gezellige tent, lekker druk en goed eten.

Datum van bezoek: oktober 2016
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste pizza in Rome. Dmv een open keuken kan je zien hoe je pizza gemaakt wordt en de oven ingaat. Bijzonder goed en lekker was de dunne bodem die super knapperig was. Deze pizza ligt niet zwaar op de maag. Als je nog zin hebt in een toetje dan is de tiramisu zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2016

In Ai Balestrari Campo de Fiori geweest? Deel je ervaringen!