“Glutenfree Pompei”

Il Machiavelli restaurant e lounge
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Il Machiavelli restaurant e lounge is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 213 Restaurants in Pompei
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Bar, Wijnbar
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Eerste plaats in de rangschikking van de restaurants is wel overdreven.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Perfect qua glutenvrije opties.
Seafood linguine is aan te raden.

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder lekkere en fijne maaltijd, gastronomisch niveau. Een aanrader voor wie even genoeg heeft van de pizza's!

4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan de scavi van Pompeii hier heerlijk geluncht. Het restaurant ligt op nog geen 5 minuten rijden van de opgravingen. Ruime keus uit 'standaard' gerechten of specialiteiten van de chef, vis vlees of vegetarisch. De gerechten zijn zeer smaakvol met verrassende combinaties van ingredienten en smaken en de borden zijn 'plaatjes'. Een uitgebreide wijnkaart en als extra diverse verschillende zelfgebakken broodjes en zoetigheden na. Een aanrader om dit restaurant te bezoeken na een bezoek aan Pompeii en een plek waar we zeker terugkeren als we weer in Pompeii zijn.

29 oktober 2016 beoordeeld

Toen wij hier kwamen hadden ze net de kaart veranderd; en deze bevatte eigenlijk bijna alleen visgerechten. Daar zijn wij niet zo dol op, dus moesten we onze toevlucht nemen tot Caprese salade, die een beetje overpriced was.

28 oktober 2016 beoordeeld

lekker gerechten een 5-gangen diner; porties niet al te groot; hoofd vleesgerecht was erg lekker en had iets meer mogen zijn; alles wel erg goed verzorgd en uitstekende service

Reizigers die Il Machiavelli restaurant e lounge bekeken, bekeken ook

Pompei, Provincie Napels

In Il Machiavelli restaurant e lounge geweest? Deel je ervaringen!