“Goede pasta”

do 17-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 20 van 231 Restaurants in Pompei
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier eten tijdens ons bezoek aan Pompei voor lunch, we wouden niet met de groep mee naar het gereserveerde restaurant. We namen beide een pasta. Prijs kwaliteit goed! Goed voor tussenstop. Ook gezellige sfeer.

Datum van bezoek: september 2019
Villa F, Direttore van Caupona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Gentile ospite,
Grazie per averci scelto,grazie per aver condiviso la sua esperienza e per aver espresso la sua opinione, è molto importante per noi. E' stato un piacere avervi come ospiti nella nostra Caupona, il nostro obiettivo è quello di rendere le vostre emozioni uniche. Tutto ciò è frutto di passione, impegno e costanza. I commenti ci aiutano a migliorare sempre di più. Ci auguriamo di rivederla presto! Staff Caupona

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verademing na alle pizza's. Heerlijk exclusief restaurant in een achteraf steegje. Een aanrader, leuke en vriendelijke bediening met rustgevende muziek op de achtergrond. Bediening in Romeinse kleding. Toppertje!!

Gentile ospite,

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie na een dagje struinen door het antieke Pompeï nog even in Romeinse sferen wil blijven, kan prima terecht bij Caupona. Op het menu staan gerechten gemaakt met louter ingrediënten waarover de Romeinen ook al beschikten. En het smaakt allemaal heerlijk. De ambiance is aangenaam en de eigenaar is heel erg aardig: voor ons was het een geslaagde afsluiting van een mooie dag.

19 juli 2019 beoordeeld

Goed gegeten en een heerlijk menu met lokale gerechten. Restaurant in een hele leuke sfeer en geduldige en goeie bediening. Het restaurant is wat lastig te vinden en voor je gevoel achteraf weggestopt maar deze moet je zeker bezoeken als je in Pompei bent want is het meer dan waard.

Datum van bezoek: juli 2019
18 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker, spa muziek en licht ingestudeerde roma thema resto., maar bijzonder vriendelijk personeel en het eten is echt heel goed.
Romeins menu in modern jasje, met de ingredeinten van toen, Aanrader
De aangeboden romeinse kledij om te dragen is leuk, maar Warm

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Caupona bekeken, bekeken ook

Pompei, Provincie Napels

In Caupona geweest? Deel je ervaringen!