“Echte aanrader”
Beoordeling van Pizzeria Il Golfo

Pizzeria Il Golfo
Reserveren met
Pizzeria Il Golfo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2.539 van 3.343 Restaurants in Napels
Keukens: Mediterraan, Bar
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza en pasta gegeten. Mooie uitzicht en hele vriendelijke bediening! Eten was er snel en goed warm. Twijfel niet!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig langs gekomen tijdens lunch tijd en geen zin om veel verder te zoeken. De bediening was zeker ok. De pizza was lekker, maar vooral de pasta carbonnara was verrukkelijk!
Prijs conform de menukaart en eerder goedkoop.
Mooi uitzicht op de baai van Napels met de Vesuvius op de achtergrond.

23 augustus 2016 beoordeeld

Bij toeval uitgekomen bij deze gelegenheid. Onze eerste en laatste avond hebben wij hier gegeten. Ik kan de eerdere negatieve commentaren niet zo plaatsen, want ik heb hier heerlijk gegeten en voor een prima prijs. De pizza Diavola die ik heb gehad op de eerste avond smaakte werkelijk fantastisch. Lekker pittig en toch kon ik elk apart ingrediënt proeven. De laatste avond heb ik een andere pizza gepakt, waarvan ik de naam even niet meer weet. Deze maakte ook niet zoveel indruk als de andere pizza en smaakte ook niet zo vers. Voor de cola hebben wij € 3,50 betaald en dat komt overeen met de andere prijzen die we hebben betaald. Al met al een prima ervaring!

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza was smakelijk, en daar is ook alles mee gezegd...

Rode wijn, 5 euro op de kaart, kost achteraf 6 euro. En is ook nog eens smerig!

2x 2.50 'tafelgeld' moeten betalen.

Simpele frisdrank 5 euro...

Kortom belachelijke tent.

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee glaasjes huiswijn, flesje water en een borrelgarnituur voor € 36 is echt veel te duur voor de (reeds vele malen opgewarmde, deels verbrande) gerechtjes.
(De prijzen zijn waarschijnlijk zo hoog omdat men veel te veel personeel heeft rondlopen. 7 of 8 man voor een kleine tent.

Airco kan zijn taak niet aan.

Uitzicht en lokatie prima, bediening ongeïnteresseerd, veel te duur...

Reizigers die Pizzeria Il Golfo bekeken, bekeken ook

Napels, Provincie Napels

In Pizzeria Il Golfo geweest? Deel je ervaringen!