“Napoli mei 2018”
Beoordeling van Trattoria del Golfo

Trattoria del Golfo
Reserveren met
Trattoria del Golfo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 199 van 3.371 Restaurants in Napels
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Bij onze bezoeken aan Napels keren we steeds terug naar deze Trattoria dicht bij de haven, de gerechten zijn lekker.
Probeer zeker het dessert : pan di stelle, indien beschikbaar !!

5 maart 2018 beoordeeld

goede ontvangst, lekkere antipasta, pasta was zeer lekker & de zeebaars in zoutkorst was top, de sfeer is gezellig druk, en we zaten op ons gemak

10 november 2017 beoordeeld

We aten met z'n vijven van een heerlijk visschotel (mixed sea food) en daarna een hoofdgerecht. Hoofdgerechten als vis in zoutkorst (zag er ook nog spectaculair uit), en heerlijke pasta' s. De bediening was erg prettig, ongedwongen, maar heel professioneel. Een antipasta en een hoofdgerecht was voor sommigen van ons wel te veel, maar wij zijn geen heel grote eters.

12 augustus 2017 beoordeeld

Trattorio di Golfo is typisch Italiaans reastuarant : eenvoudige keuken met goeie ingrediënten en met een zeer aantrekkelijke prijs. We hebben gegeten op het terras, leuk, op straat zoals de Italianen. Alle visgerechten zijn lekker lijkt me. We zijn er 2 keer geweest en hadden een pasta met kreeft , de tweede keer pasta met krab : delicious!
De voorgerechten zijn ook zeer aan te raden ....

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans gegeten
Super voorgerechten en een aanrader is de vis in zout korst
Goede huiswijn en niet duur

Reizigers die Trattoria del Golfo bekeken, bekeken ook

Napels, Provincie Napels

In Trattoria del Golfo geweest? Deel je ervaringen!