Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi en verzorgd hotel.
De kamers zijn niet overdreven groot, maar meer dan groot genoeg voor twee.
De kamer was ook heel proper.
Zeer ruime keuze voor ontbijt.
Ook qua locatie goed gelegen. Vrij dicht tegen verschillende metrostations en de funiculair

Datum van verblijf: augustus 2017
Santa Brigida H, Responsabile reception van Hotel Santa Brigida, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Thank you very much for your kind words. We appreciated it very much anf hoping to see you again, send our warm regards

Beoordeeld op 13 april 2016

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. Het is absoluut geen 4 sterren waard. Wij schatten het op 2 sterren. De inkomhal is vreselijk: je ziet niet eens van de straat waar het hotel is gezien het in een oud gebouw op de 3de verdieping gelegen is. De traphall is in geen decennia geverfd en is vuil en obscuur. De lift is een oud gamel ding waar men liever niet in gaat. De kamers zijn helemaal niet net, op de muren aan het bed en op alle schakelaars zijn vetvlekken van handen. De vloertegels zijn in een soort goedkope plastiek waarvan de tegels in onze kamer op vele plaatsen loslagen. Goedkoop afgewerkt hotel en helemaal niet goed onderhouden. Je kan het raam niet openzetten of je doet geen oog dicht van het lawaai. Het ontbijt stelt men net zoals het hotel op internet voor als een leuk iets. Niets is minder waar: het enige goede aan het ontbijt is de Napolitaanse specialiteit Sfogiatelli. Voor de rest beelden ze vanalles af op schermpjes aan de tafels die men helemaal niet kan krijgen. Ronduit bedrog. Dat onthouden wij aan dit hotel. Het enige positieve zijn de nog vriendelijke mensen die in het hotel werken en een leuk restaurantje op wandelafstand genaamd Trattoria del Golfo. Dat is echt een toppertje! Voor het overige: Napels is helemaal geen leuke stad, het is er vuil en er is niets leuk te beleven. Om nog maar van het hotel Santa Brigida te zwijgen.

Kamertip: Ga naar een ander hotel als je 4 sterren wil.
Datum van verblijf: april 2016
Santa Brigida H, Direttore generale van Hotel Santa Brigida, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2016

Dear Guest, it's a pity you found so many bad things about Naples our Hotel and the surroundings in such a short lenght of stay. Many tourists upon arrival are a bit scary but if they stay more nights and are willing to discover all the beautiful things we can offer, they love it 100%. Maybe your taste goes in a different direction, but you rated so low our Hotel also talking about surroundings and things that do not belong to our Property. We opened this Hotel about 2 years ago, and many positive feedback were given since than. We accept suggestions to improve our level and do our best to keep a good quality, also taking care of all our Guests that always leave with a smile, postive thoughts and desire to come back. We hope you had this experience too

Beoordeeld op 28 april 2015

Leuk modern hotel, geen grote kamers maar wel heel erg leuk ingericht. Veel design in de kamers wat een leuke uitstraling geeft. Personeel super vriendelijk dus zeker een hotel om nog eens terug te komen.

Kamertip: Kamer met balkon is een prachtige kamer, het balkon is klein kan je niet zitten maar wel heel leuk uitzicht op de straat door de openslaande deuren
Datum van verblijf: april 2015
Santa Brigida H, Responsabile reception van Hotel Santa Brigida, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2015

Dear M.me, thank you so much for staying with us. We will keep a very good memory of you and are happy to read you enjoyed the Hotel Syle and the Staff.
Thank you again and see you soon

Beoordeeld op 11 maart 2015

Hotel santa Brigida is een prima hotel. Het is schoon en fris. De kamers zijn niet al te groot en wat een beetje vreemd is aan het hotel, is dat de algemene ruimtes zoals de ontbijtruimte geen ramen hebben. Hierdoor komt ietwat claustrofobisch over binnen. De kamer is echter prima, met een fijne douche. Alleen 1 nadeel: er zit geen deur voor de badkamer en dus ook nier voor het toilet. Het ontbijt moet je van houden. Behoorlijk wat keuze, maar bijna alleen maar zoetigheden...

De locatie is zeer goed, je bent zo in de haven en zo op de via Toledo. Via het vlakbij gelelgen metrostation kun je zo alle kanten op.
Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2015
Santa Brigida H, Responsabile reception van Hotel Santa Brigida, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2015

Thank you so much for you kindness and for sharing your opinion. We are happy to read you had a pleasant stay here in Naples with us and we hope to see you again

Beoordeeld op 11 oktober 2014

Prima hotel in het centrum van Napels met heel veel bezienswaardigheden op loopafstand. De service was prima. Een verrassend heerlijk ontbijt met veel bijzondere en lekkere hapjes. De kamers zijn niet groot, maar voorzien van alles wat je nodig hebt.

Datum van verblijf: oktober 2014
Santa Brigida H, Responsabile reception van Hotel Santa Brigida, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2014

Thank you very much for sharing your opinion. It was a real pleasure for us to host you. We hope to see you again. Kindest Regards