17 mei 2016 beoordeeld

We hadden een kamer aan de achterkant van het hotel met uitzicht op de parking. Dit was nog de meest rustige kant van het hotel met het minste straatlawaai. Echt rustig en gezellig kan je de ligging niet noemen, maar het is Napels ten top. De kamers zijn zeer proper en goed uitgerust. Het personeel is vriendelijk en steeds bereid om te helpen bij het kiezen van een restaurant en het geven van toeristische info. Het ontbijt is typisch Italiaans : veel zoetigheid, maar ook hartige dingen waren voldoende aanwezig. Glutenvrij was aanwezig. De parking kan je gratis gebruiken en is zeker aan te bevelen als je een auto huurt in Napels. Het verkeer is namelijk gewoon "horror" en parkeren wordt in het midden van de straat gedaan, dwars of gewoon tegen andere auto's. Het hotel is op wandelafstand gelegen van de metro.

Kamertip: Zeker de achterzijde van het hotel kiezen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
14 september 2015 beoordeeld

Zeer proper hotel, verzorgde kamers met alle comfort, alles in orde.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel in de eetzaal en voor het onderhoud van de kamers.
Minpunten: personeel aan de receptie is op het eerste zicht vriendelijk, maar je mag niet teveel vragen stellen en soms zijn ze echt erg onbeleefd. Sommige personeelsleden moeten dringend een opleiding toerisme Napels volgen, ze kennen de bezienswaardigheden duidelijk niet. Waren bij vertrek onze taxi naar de luchthaven vergeten te bestellen, geen excuses gekregen. Dit kan dus duidelijk veel beter.
Hotel ligt op 20 minuten van Napels in een ongezellige buurt met weinig mogelijkheden om te eten.

• Verbleef: september 2015, reisde met familie
10 september 2015 beoordeeld

Ideaal hotel om Napels te bezoeken. Metro halte op 500m. Heel goed uitgeruste kamers, kraaknet. Heel vriendelijk personeel. De bistro is niet echt gezellig daarom hebben wij daar ook niet gegeten. Het hotel is gelegen in een woonbuurt, daardoor zijn vlak bij enkele authentieke restaurantjes en pizzerias aan zeer democratische prijzen.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
25 juli 2015 beoordeeld

Net hotel. Lekker koel! Keurige kamers. Personeel (balie en horeca) erg vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd.
Lekker ontbijt. Typisch Italiaans (veel zoete gebakjes!)
Uitstekende en veilige parkeerplaatsen achter het hotel.
Vlakbij treinstation en daardoor prima uitvalsbasis voor bezoek aan Napels en Pompeii.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
20 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi, modern en schoon hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt is inclusief en uitgebreid. Het restaurant is erg scherp geprijsd, net als room service en minibar. Enige minpuntje is dat het wat verder van het centrum is, maar voor deze prijs vind ik dat geen probleem. Je kunt met bus of metro naar het centrum, maar deze rijden niet zo vaak. Met de auto kan ook, maar hebben wij niet gedaan.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner