Beoordeeld op 7 januari 2019

2 nachten verbleven in het JFK hotel. Het hotel is prima, ingericht op zakelijke bezoekjes. Het ontbijt is top, een zeer uitgebreid aanbod aan hartig, zoet, brood, yoghurt, etc. Geen dinermogelijkheden, maar je bent ten slotte in Napels om pizza te eten!
Het hotel ligt dicht bij een station die je zo naar het centrum van Napels brengt.
Tip: Pompeii bezoeken, vanaf Napels is er een zeer makkelijke verbinding naar Pompeii.

Datum van verblijf: augustus 2018
JFKHotel, Responsabile relazioni pubbliche van Best Western JFK Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2019

Beoordeeld op 5 november 2018

Het hotel is heel proper, zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt, kamers worden heel goed schoongemaakt, elke dag verse lakens! Eén minpuntje is de bar, er is niet altijd iemand aanwezig om te bedienen en regelmatig is er bepaalde drank niet in voorraad.

Kamertip: Patty was onze poetsvrouw en zij doet uitstekend haar job!
Datum van verblijf: november 2018
JFKHotel, Responsabile relazioni pubbliche van Best Western JFK Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Beoordeeld op 18 oktober 2018

De locatie is niet zo gunstig voor toeristen : 600 m stappen tot aan een treinstation, dan overstappen op metro, dit is een heel eind van het historisch centrum .Hotel zelf is zeer praktisch met verzorgd ontbijt.

Kamertip: Voor het bedlampje moet je uit bed ...
Datum van verblijf: oktober 2018

Beoordeeld op 16 september 2018

Prima hotel vlakbij OV metro/trein. Prima ontbijt echter geen diner mogelijkheden. Tip: 60 mtr naast hotel ligt een prima all you can eat Sushi tent. Wil je italiaans eten dan is Vulkania een aanrader. Vriendelijk personeel. Onze transfer kwam om 06.30 uur maar receptionist regelde toch koffie en croissants voor ons terwijl ontbijt pas vanaf 07.00 uur mogelijk was! Kortom prima service. Bankstellen in lounge waren totaal versleten en zagen er niet uit! Geen visitekaartje!

Kamertip: Kamers waren ruim en voorzien van airco en ruime badkamer. Prima verder geen opmerkingen.
Datum van verblijf: september 2018

Beoordeeld op 24 augustus 2018

Ontbijt vonden wij zwak. 2 van de 3 dagen die we er verbleven zijn waren er geen broodjes meer, één keer was er zelfs geen brood meer. Aan zoetigheden geen gebrek. De omeletmachine was stuk de eerste dag, alsook de koffiemachine.

Kamertip: Kamer was in orde en proper.
Datum van verblijf: augustus 2018