“Pizzabodem verbrand - grof personeel”

L'Antica Pizzeria da Michele
Geclassificeerd als nr. 90 van 3.063 Restaurants in Napels
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Pendino
29 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze verwachtingen waren na het lezen van de reviews hooggespannen. Na het ontvangen van onze pizza's moesten we al meteen onze verwachtingen bijstellen. Het midden van de pizza's was waterachtig. We gingen er nog altijd van uit dat dit een lekkere pizza ging zijn... Toen we er echter aan begonnen bleek al snel dat dit zeker niet de beste pizza ter wereld was. Behalve de afwezigheid van smaak (waterchtig) bleek ook de bodem nog eens verbrand! Dit kan je absoluut NIET de beste pizza noemen.
Toen het restaurant vol liep, werd ons ook verteld dat we onze tafel (klein tafeltje voor amper 4 personen) moesten delen met anderen. De ober nam de handtas en jas van mijn vrouw weg en maakte zo de stoel leeg. Absoluut nog nooit gezien en hierop zijn we naar buiten gegaan.
Op de vraag of een verbrande pizzabodem normaal is zei hij: ja. Een dame die deze bodem zag, had zich meteen bedacht en verliet de zaak.
Kortom: geen goede pizza en beschoft personeel

19 februari 2015 beoordeeld

je moet er gegeten hebben, ontzettend lekkere pizza. Bord plastic, bestek plastic en bekertjes plastic en dat aan een plastic tuintafel. Maar wat een fantastische sfeer en een heerlijke pizza gegeten, onvergetelijk!

7 november 2014 beoordeeld

Geweldige pizza's in een hele simpele zaak. Smaak,geur,deeg...alles zoals het ooit bedoeld is! Een Margarita met buffelmozzarella, verse tomaten en verse basilicum. Meer heb je niet nodig. Nadeel als je hier in Napels pizza gegeten hebt is het buiten Italië zeker meestal een teleurstelling.

31 juli 2014 beoordeeld

Je neemt een ticketje, wordt naar binnen geroepen je krijgt een klein plaatsje toegemeten. Je bestelt en krijgt onmiddellijk je eten. Een superpizza zeer dun deeg perfect gebakken lekkere korst, kortom een beleving. Ga er niet naar toe om rustig te tafelen, ga erheen voor de pizza.

• Sfeer
8 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen da Matteo de beste pizza in Napels. Heel authentiek. Je kan enkel kiezen tussen marinara en margherita (de originele pizza's) zeer zeer druk. Tip: wees slim en sta geen uur in de rij om een tafeltje te bemachtigen maar ga gewoon binnen en bestel een pizza om mee te nemen. Je staat op 5 minuten buiten en ze smaken even goed

Reizigers die L'Antica Pizzeria da Michele bekeken, bekeken ook

Napels, Provincie Napels
Napels, Provincie Napels

In L'Antica Pizzeria da Michele geweest? Deel je ervaringen!