TripAdvisor

do 24-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 176 van 3.671 Restaurants in Napels
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier geluncht. Voorgerechten (caprese, melanzane) waren al erg lekker, maar de pasta’s waren helemaal top! Pasta met aardappel en buffelmozerella was heerlijk smoky en romig, alsof je een zachte flammkuchen aan het eten bent. Pasta genovese is met draadjesvlees en ui, echt heel lekker. Francesco spreekt goed Engels en schenkt heerlijke wijnen. Buiten klein terras, binnen gezellige tafeltjes.

Datum van bezoek: september 2019

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier beiden een salade, deze waren beiden ok. De wijn was iets duurder dan in de meeste restaurants, maar overheerlijk!

Datum van bezoek: september 2019
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond gegeten bij Monastero. Erg lekkere pasta en wijn. Heel aardige mensen. We komen hier zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: oktober 2018
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Antonio; restaurant bijzonder sfeervol en hij zeer attent. Zeker een aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2017
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was echt onze favoriet! We zijn er twee keer geweest, waarbij mijn vriend twee keer pasta genovese heeft gegeten, de beste pasta die hij ooit had gegeten zei hij! Een van de managers spreekt zeer goed Engels, maar van alle managers krijg je veel aandacht, zeer vriendelijk! Heerlijke wijnen, goed eten en lekkere toetjes!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Monastero Ristovino bekeken, bekeken ook

Napels, Provincie Napels

Napels, Provincie Napels

In Monastero Ristovino geweest? Deel je ervaringen!