“Traditioneel Napolitaans pareltje! ”
Beoordeling van Mimi Alla Ferrovia

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering snel een tafeltje voor 2.
Het restaurant ademt Napels in al haar glorie: traditioneel, sfeer, typische Napolitaanse obers.
Vriendelijke, vlotte bediening.
Ondanks dat wij de Italiaanse taal redelijk beheersen spreken ze aardig Engels.
Gerechten zijn vers, goed van temperatuur en heerlijk van smaak.
Ravioli gevuld met rilette van zeebaars overdekt met frutti de mare en penne met rundergehakt, wortel, selderij en tomaat.
Aanrader is ook de vino bianco della
Casa.
Al met al een uitstekend restaurant met traditionele, ongedwongen sfeer en een meer dan prima keuken.
Prijs kwaliteit is goed!

Datum van bezoek: september 2019
CustomerServiceMimi, Community Manager van Mimi Alla Ferrovia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Rapidrobbie,
thank you for your review.
We are pleased you spent a pleasant stay by Mimì alla Ferrovia.
We hope to see you again soon.
Kind regard.

1 juli 2019 beoordeeld

ondanks het feit dat reservatie aanbevolen is kregen we snel een tafel toegewezen; de gerechten waaronder één visgerecht en één entrecôte waren zeer goed verzorgd. De aangepaste wijnen en desserts waren van uitstekende kwaliteit. Vlotte en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2019
CustomerServiceMimi, community manager van Mimi Alla Ferrovia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Dear Calude b,

thank you for your review.

We are pleased you spent a pleasant stay by Mimì alla Ferrovia.

We hope to see you again soon.

Kind regard

4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangeraden door onze B&B zijn we hier gaan avond eten, zeer leuke ervaring! Goed service, traditionele gerechten en een leuke sfeer! Ook zeker goede prijs-kwaliteit verhouding!

Datum van bezoek: juli 2018
25 oktober 2017 beoordeeld

Geweldige ambiance, authentiek en heerlijk eten. Wij hadden het voor de eerste dag het menu en was top, dag twee alla carte en ook heerlijk

Datum van bezoek: oktober 2017
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als antipasti de napolitaanse schotel grnomen maar weinig gekregen voor de prijs 14 euro voor3 kleine stukjes is een beetje erover.
Het eten is lekker maar sommige prijzen zijn wel duur.
Ze rekenen ook 6 euro's voor service wat volgens mij overdreven is. Een gooi moet jij ontvangen voor goede service en niet zomaar aanrekenen.
Het personeel was ook niet vriendelijke of beleefd.
Alles gaat heel snel en op die manier kunt u ook niet genieten van uw maaltijd.

Datum van bezoek: oktober 2017

In Mimi Alla Ferrovia geweest? Deel je ervaringen!