“Napoli mei 2018”
Beoordeling van Ristorante "Amici Miei"

Ristorante "Amici Miei"
Reserveren met
Ristorante "Amici Miei" is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 60 van 3.322 Restaurants in Napels
Keukens: Europees, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: San Ferdinando
31 mei 2018 beoordeeld

Zoals steeds bij een bezoek aan Napels, is dit een vaste waarde op de agenda.
Bediening en kwaliteit van de maaltijden altijd op het hoogste niveau!!!!!
Schitterende wijnkaart, Pasticceria fatto in casa !!
Complimenti a lo staff !!!!

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even zoeken voordat we Amici Miei gevonden hadden. Google Maps zet je op dood spoor. Wat blijkt, je moet een lift nemen om een straat hoger te komen en dan ben je in de juiste straat. Heel bijzonder. Maar het is het zoeken waard. Prima restaurant , goede bediening. De tonijn met tonijnkuit , een Sardijns voorgerecht is een aanrader. De huiswijn is uitstekend. De prijs is goed voor een restaurant van dit niveau .

volare2014, Direttore van Ristorante "Amici Miei", reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Grazie per la bella recensione da tutto lo staff di amici miei

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden super geholpen, het eten was erg goed en de ambiance is italiaans chique. We hadden dan ook wel een wat hoger prijskaartje verwacht aan de avond maar ook dat was heel netjes. Een absolute aanrader dus.

volare2014, Proprietario van Ristorante "Amici Miei", reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Grazie da tutto lo staff di Amici Miei

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke ontvangst.
Het huis bied je een gratis prosecco aan.
Gerechten waren echt fijne gastronomie en je kon kiezen uit ruime wijnkaart aan matig prijzen.
En vergeet niet te eindigen met een scroppino

volare2014, Proprietario van Ristorante "Amici Miei", reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2017

Grazie da tutto lo staff di amici miei

27 september 2016 beoordeeld

Struinend door Napels op zoek naar een restaurant in Napels. Ik ben hier 3 avonden en wil uiteraard 3 keer heerlijk uit eten, je bent tenslotte in Italie! Hup, Tripadvisor om advies vragen. En waar ik ook liep, Amici Miei kwam steeds naar boven als 'beste in de buurt', dat moet dus wel wat zijn. Zonder TA had ik dit restaurant nooit gevonden, het ligt een klein beetje buitenaf en er was een flinke klim voor nodig om er te komen. Eenmaal aangekomen kwam ik in een gezellig ogend restaurant en vroeg om een tafel voor 1. Er was aardig wat plek en kreeg een tafel aangewezen.

Eenmaal aan tafel kreeg ik een glaasje prosecco, Daarbij kreeg ik een broodje die keihard was, zoals je een broodje te lang opwarmt in de magnetron, ik was nog even in de veronderstelling dat het zo hoorde, maar toen ik even later mijn buurman hem zo zag weg kauwen, wist ik dat er met die van mij iets mis was gegaan. Kan gebeuren(?).

Het menu is vrij uitgebreid. Omdat ik gek ben op de mozzarella in Campania koos ik voor de mozzarella met ham. Heerlijk! Maar dat is geen verdienste van het restaurant maar van haar leveranciers, mooie producten! Daarna paccheri met pepperoni. Prima, maar heb geen brood gebruikt om mijn bord schoon te maken. Toen nog gevraagd om een kleine 'Bistecca alla Fiorentina', dat kon, wat erg vriendelijk was. Ik kreeg een vrij dun stuk, ik weet niet of dat was omdat ik een klein stuk wilde, of dat het altijd zo dun werd geserveerd. Maar helaas was hij naar mijn smaak te ver. Viel dus tegen helaas. Ook de cheesecake was niet geweldig, meer saai eigenlijk...

Gedronken: Falanghina Del Sannio, lekkere wijn, 12 euro per fles

Dan de service, deze was goed. Ik werd vriendelijk behandeld en de ervaren dame hielp me goed bij het kiezen in de kaart en in de wijnkeuze. De heer vond ik niet echt vriendelijk overkomen (wat ik bij 9 van de 10 mannen in de bediening ervaren heb in Napels) en er was nog een jonge dame die nog onervaren was. Maar zij gaat er wel komen, blijf glimlachen!

De rekening. Met nog een espresso en een limoncello moest ik 60,50 euro betalen. Wat een behoorlijke rekening is in deze omgeving. Daarbij stond er water op de rekening die ik niet had besteld en was er 2 keer 'coperto' aangeslagen, terwijl ik alleen was. Slordig! Ik heb iets gezegd over het water, en dit werd ook direct geschrapt.

Kortom, er zijn veel betere plekken te vinden, voor minder geld.

Reizigers die Ristorante "Amici Miei" bekeken, bekeken ook

Napels, Provincie Napels

In Ristorante "Amici Miei" geweest? Deel je ervaringen!