“Fantastisch hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Capri Wine Hotel
Beoordeeld als nr. 2 van 40 hotels in Capri
12 september 2017 beoordeeld

Wij hebben er een paar nachten heerlijk geslapen en je wordt compleet in de watten gelegd. De vriendelijke eigenaren van het hotel en hun personeel doen er alles aan je een comfortabel verblijf te geven. Niet alleen het ontbijt maar ook het eten van de kaart is echt heerlijk!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
CapriWineHotel C, Proprietario van Capri Wine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2017

Dear Guest 630evelien

Harstikke bedankt voor deze zeer aangename feedback die wij zeer op prijs hebben gesteld. Wij zijn erg blij om te horen dat het u naar uw zin heeft gehad hier bij ons, en wij kijken er naar uit uw misschien in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen.

4 juli 2017 beoordeeld

Vrij nieuw hotel met mooie kamers, grote tuin met uitzicht op de Vesuvius. Eigenaren en personeel doen zich alle moeite om het verblijf aangenaam te maken. De eigenaresse is half Nederlands en spreekt goed Nederlands, wat toch wel fijn is. Het hotel ligt rustig, met een kleine wandeling van zo'n 10 minuten ben je in het centrum. In de tuin is het zeer aangenaam vertoeven. Wij hebben ons voorgenomen terug te gaan!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
CapriWineHotel C, Proprietario van Capri Wine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Dear Guest peace380

14 juni 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door de eigenaren en op een schitterende plek gelegen met een fantastisch uitzicht over Capri is het enorm genieten in het Capri Wine hotel De morgen start met een heerlijk ontbijt met allemaal verse producten uit eigen keuken en tuin. Door de centrale ligging van het hotel is het bezichtigen van het eiland gemakkelijk te doen te voet of per bus met een busstop bijna voor de deur.

Kamertip: Prachtige kamer en van alle gemakken voorzien.
Bekijk meer kamertips
Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
CapriWineHotel C, Proprietario van Capri Wine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dear Guest pd285

Harstikke bedankt voor deze geweldige feedback, het is erg fijn om te horen dat uw verblijf bij ons u bevallen is en dat u van het ontbijt genoten heeft. Wij hopen nogmaals de kans te hebben u in de toekomst te kunnen verwelkomen .

Maar tot die tijd sturen wij u onze hartelijkste groeten
en wie weet..... misschien tot weerziens

19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een geweldige ervaring om hier te mogen overnachten. Zeker voor herhaling vatbaar. Prachtig uitzicht en centraal gelegen. Mooie verzorgde kamers en het lekkerste ontbijt van Italië. Mijn complimenten aan de eigenaars Raffaele en Elena die begrijpen waar service voor staat. Wij komen zeker terug.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
26 mei 2015 beoordeeld

Van onze reis door Amalfi en Capri was dit hotel het hoogtepunt van onze rondreis. Een zeer gastvrije ontvangst door niet alleen het echtpaar dat het hotel runt, maar ook hun personeel, waar niets te veel is gevraagd. Hele fijne kamer en moderne badkamer.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
22 mei 2015 beoordeeld

Prachtig gelegen met mooi uitzicht. Heerlijk ontbijt met verse produkten.
Behulpzaam en vriendelijk personeel. Zeer luxe kamer en badkamer. Voor hethaling vatbaar. Centrum van Capri stad gemakkelijk te voet te bereiken in 5 minuten.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
21 oktober 2013 beoordeeld

Dit hotel kan ik echt aan iedereen aanraden. Een oase van rust met prachtig uitzicht op de zee, Napoli en de Vesuvio. De kamers zijn erg netjes en mooi ingericht met een zeer luxe badkamer. Het ontbijt was fantastisch, volop keuze en bij mooi weer in de tuin genieten van het schitterende uitzicht. Verders is het hotel zeer centraal gelegen en zijn de eigenaren Raffaele en Elena uiterst behulpzaam. Ze kennen alle mooie plekken en de lekkerste restaurants van het eiland. Ik kom zeker terug!

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Capri bekeken
op 0,5 km afstand
848 beoordelingen
op 0,7 km afstand
Hotel Weber Ambassador Capri
Prijzen weergeven

In Capri Wine Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Capri Wine Hotel

Adres: Via Marina Grande 69, 80073 Capri, Capri, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Campania > Provincie Napels > Capri > Capri
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 40 hotels in Capri
Prijsklasse: € 136 - € 294 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Capri Wine Hotel 3*
Aantal kamers: 10
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Capri Wine Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?