Hotel Weber Ambassador Capri(Capri)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
  • Restaurant
Hotel Relais Maresca(Capri)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 578 per nacht.

• Gratis parkeren
Hotel La Floridiana(Capri)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 342 per nacht.

La Residenza Capri(Capri)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 356 per nacht.

Hotel Villa Sanfelice(Capri)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel 'A Pazziella(Capri)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Gatto Bianco(Capri)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
US$ 1.793
US$ 1.798
US$ 1.409
Priceline
4 juli 2017 beoordeeld

Vrij nieuw hotel met mooie kamers, grote tuin met uitzicht op de Vesuvius. Eigenaren en personeel doen zich alle moeite om het verblijf aangenaam te maken. De eigenaresse is half Nederlands en spreekt goed Nederlands, wat toch wel fijn is. Het hotel ligt rustig, met een kleine wandeling van zo'n 10 minuten ben je in het centrum. In de tuin is het zeer aangenaam vertoeven. Wij hebben ons voorgenomen terug te gaan!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
CapriWineHotel C, Proprietario van Capri Wine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Dear Guest peace380

Harstikke bedankt voor deze zeer aangename feedback die wij zeer op prijs hebben gesteld. Wij zijn erg blij om te horen dat het u naar uw zin heeft gehad hier bij ons, en wij kijken er naar uit uw misschien in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen.

Elena , Raffaele & Staff

14 juni 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door de eigenaren en op een schitterende plek gelegen met een fantastisch uitzicht over Capri is het enorm genieten in het Capri Wine hotel De morgen start met een heerlijk ontbijt met allemaal verse producten uit eigen keuken en tuin. Door de centrale ligging van het hotel is het bezichtigen van het eiland gemakkelijk te doen te voet of per bus met een busstop bijna voor de deur.

Kamertip: Prachtige kamer en van alle gemakken voorzien.
Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
CapriWineHotel C, Proprietario van Capri Wine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dear Guest pd285

Harstikke bedankt voor deze geweldige feedback, het is erg fijn om te horen dat uw verblijf bij ons u bevallen is en dat u van het ontbijt genoten heeft. Wij hopen nogmaals de kans te hebben u in de toekomst te kunnen verwelkomen .

Maar tot die tijd sturen wij u onze hartelijkste groeten
en wie weet..... misschien tot weerziens

Elena , Raffaele & Staff

19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een geweldige ervaring om hier te mogen overnachten. Zeker voor herhaling vatbaar. Prachtig uitzicht en centraal gelegen. Mooie verzorgde kamers en het lekkerste ontbijt van Italië. Mijn complimenten aan de eigenaars Raffaele en Elena die begrijpen waar service voor staat. Wij komen zeker terug.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
26 mei 2015 beoordeeld

Van onze reis door Amalfi en Capri was dit hotel het hoogtepunt van onze rondreis. Een zeer gastvrije ontvangst door niet alleen het echtpaar dat het hotel runt, maar ook hun personeel, waar niets te veel is gevraagd. Hele fijne kamer en moderne badkamer.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
22 mei 2015 beoordeeld

Prachtig gelegen met mooi uitzicht. Heerlijk ontbijt met verse produkten.
Behulpzaam en vriendelijk personeel. Zeer luxe kamer en badkamer. Voor hethaling vatbaar. Centrum van Capri stad gemakkelijk te voet te bereiken in 5 minuten.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner