“Onze beste middag in Sorrento”
Beoordeling van Porta Marina Seafood

Porta Marina Seafood
Geclassificeerd als nr. 10 van 316 Restaurants in Sorrento
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie rustige omgeving. Zeer vriendelijke en spontane bediening. We kozen voor de vangst van de dag, gegrilde inktvis, supper lekker, verser kon niet. Bovendien konden we genieten van een pas getrouwd stel die aan de kade en in een bootje trouwfoto's lieten maken.

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvergetelijke avond met super good food en wijn,,,, geweldige vriendelijke bediening op een top locatie en zeer prijs vriendelijk prijzen

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie met een fantastisch uitzicht (vooral bij zonsondergang), heerlijk en vers eten, romantisch, authentieke sfeer en eerlijke prijzen... Kortom geweldig!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige locatie. Aan de oude vissershaven in Marina Grande Sorrento. De wandeling er naar toe is al prachtig!
Heerlijke mosselen vooraf en daarna de catch of the day zeebaars en mijn man shrimps. Verrukkelijk! Karaf wijn, water en 2 limoncello toe voor maar € 56,00. Hoe kan het!? We gaan beslist nog een keer.
Ook gaan we bij hun familie langs om deze lekkere limoncello te kopen. Zit op de Via Cesareo, winkel.
Een aanrader!!!

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht, supervers gegrild seafood op de marina grande, absoluut to do, maar enkele tafeltjes, eenvoudig terras maar topadres, heerlijk wegdromen bij zalige maaltijd

Reizigers die Porta Marina Seafood bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels

In Porta Marina Seafood geweest? Deel je ervaringen!