“Erg lekkere steak”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten eventjes wachten maar hebben hier erg lekker gegeten.
De bediening is vriendelijk en spreek goed Engels op de Aziatische dame na die had d'r dag niet.

Datum van bezoek: oktober 2017

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! We kregen snel een tafeltje bij de toog, naast de wijn :) Heerlijk gegeten, heel vriendelijk! Spijtig dat we dit adres pas op het einde van onze reis ontdekt hebben!

Datum van bezoek: oktober 2017
20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste kennismaking was bij het, op de middag, afhalen van een antipasto. De vader (het is een familiezaak) stelde mij verschillende (locale) producten voor en stuk voor stuk waren ze zeer lekker.

Daarna zijn we 2 x gaan dineren en ook dat was een schot in de roos. Alles wat we hebben gegeten (antipasto, pasta vongole, ravioli, ...) was vers en heerlijk.

De 2de x dat we er gingen eten werden we na het afrekenen door de zoon binnen geroepen om nog een limoncello te drinken

Ook na het eten werden we positief verrast door de rekening. Een halve liter lekkere huiswijn was € 5, ze vroegen geen coperto, ...

Om een lang verhaal kort te maken : een (h)eerlijke keuken waar gekookt wordt met liefde voor het vak en waar je niet behandeld wordt als een doorsnee toerist (snel eten brengen om plaats te maken voor nieuwe klanten, dure gerechten of drank proberen aan te smeren, ...).

Wij gaan zeker terug als we in Sorrento zijn!

Grtz

Datum van bezoek: juni 2017
15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het eten is super vers en ongecompliceerd. De menukaart heeft voor elk wat wils. De prijs / kwaliteitverhouding is super. Met zijn tweeën de buik volgegeten met een rekening van totaal precies €50 tot gevolg. Het is circa 10 lopen vanuit het centrum van Sorrento maar zeker de moeite waard. Ik kan dit restaurant iedereen aanraden.

Datum van bezoek: mei 2017
22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. De beste anti pasta die we in Sorrento hebben gegeten. Je eet naast de vitrine met al dat lekkers. Entrecote per kg en een limoncello vij de rekening.

Datum van bezoek: oktober 2016
Michele C, Proprietario van La Cantinaccia del Popolo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2016

Hi Michael, thanks for your review...but i really don't understand why you gave me only 2 stars if you had an "heerlik" meal ?!
Thanks anyway
Giuseppe

Reizigers die La Cantinaccia del Popolo bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels

In La Cantinaccia del Popolo geweest? Deel je ervaringen!