“Je kan geen verkeerde beslissing nemen.”
Beoordeling van Raki

Raki
Geclassificeerd als nr. 3 van 30 Dessert in Sorrento
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 augustus 2018 beoordeeld

Ik heb ze niet allemaal geproefd, maar weet zeker dat ze allemaal lekker zijn. Ik neem zelf altijd de Caramello salato( zoute karamel) in combinatie met iets minder overheersend Bijvoorbeeld Vanille. Dit omdat de smaak van de Caramello erg sterk is.

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk heerlijk ijs. Niet zomaar standaard smaken, maar heel apart. Wat te denken van ananas met basilicum.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer geweest en telkens heel lekker.
Meestal is er een wachtrij om binnen te kunnen maar het gaat heel vlug. Wat me telkens opviel is dat ze heel proper werken ondanks de drukte. Personeel is heel vriendelijk.
Zeker aan te raden.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, klein ijsjeskraampje in een smal straat van Sorrento. Ik heb salted caramel en mandarijn gegeten. Allebei heel lekker.

2 april 2016 beoordeeld

Een week verbleven is Sorrento. Gezien de kwaliteit van het ijs elke dag een andere smaak geprobeerd. Alle ijsjes waren uitmuntend. Verschillende combinatie van smaken dat het ook uniek maakt.

Reizigers die Raki bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels
Sorrento, Provincie Napels

In Raki geweest? Deel je ervaringen!