“Heerlijk! ”
Beoordeling van Ristorante Pizzeria Tasso

Ristorante Pizzeria Tasso
Reserveren met
Ristorante Pizzeria Tasso is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 44 van 316 Restaurants in Sorrento
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zit vlakbij het hoofd plein van Sorrento! Restaurant is ruim van opzet, heeft goede professionele bediening en heerlijk eten! Het menu is een mix tussen de Italiaanse en Franse keuken, een verademing in Sorrento, want de rest van de restaurants hebben voor 95% dezelfde kaart. Op de foto een kalfs cotelet in een heerlijke saus!

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd via trip advisor gemakkelijk en efficiënt. Door deze reservatie was er plaats op het terras. Bediening verloopt vlekkeloos het eten is zeer smaakvol en de wijnkaart mag er zijn. Het restaurant zit wel vol (Engels talige ) toeristen die het vaste clientèle vormen. Bij de samenstelling van het menu is hier mijn inziens degelijk rekening mee gehouden. Origineel Italiaans is de kaart daarom niet.

23 mei 2017 beoordeeld

Wij hebben, mede op basis van TripAdvisor recensies, besloten hier te gaan eten. Bij de voordeur aangekomen hadden we nog even lichte vorm van twijfel maar als snel kwam een engels sprekende dame op ons af. Na de standaard vraag, heeft u gereserveerd, wat we niet hadden werden we meegenomen en naar een tafel gebracht. Het eerste wat bij binnenkomst opviel was het grote formaat van dit restaurant. Daarnaast vond ik het positief om te zien dat er een aparte bar werd beste door een barvrouw die alleen maar cocktails aan het maken was. Zoals door meer reeds eerder is beschreven liepen de personeelsleden allemaal door elkaar en zijn wij gedurende de avond wel door 5 of 6 verschillende bedienden geholpen. De kaart is uitgebreid te noemen en het vlees was precies zoals ik besteld had, mooi rood. Ook de wijnkaart is zeer uitgebreid en word professioneel geserveerd door een medewerker met verstand van zaken. Meest opvallende en positieve vonden wij dat iedereen hier duidelijk plezier in hun werk had en in was voor een praatje en een dolletje. Toen wij nog aangaven dat het echt jammer was dat je door de ingang misschien wel door zou lopen werd het nieuwe bord voor de ingang, welke die dag was binnengekomen en nog in het karton zat, naar onze tafel gesleept en vol trotst getoond. Super leuk om dat als ' eerste klant' te zien. Al met al een verademing tussen alle andere restaurant en dat voor een zeer acceptabele prijs.

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant wordt denk ik gerund door een Bruts echtpaar. Als je er voor staat zou je het niet zeggen, maar als je binnen komt en door loopt, is het een vrij grote zaak.

Het personeel loopt kris kras door elkaar heen, maar verrassend genoeg is het heel georganiseerd. Alles klopt wel, drank, eten, nieuw bestek na de eerste gang. Het enige minpuntje is, dat het eten allemaal net iets te snel wordt uit geserveerd. Er zit net iets te veel tempo in en dat zie je ook aan het personeel. Net iets te veel haast allemaal; maar desondanks toch allemaal heel aardig en ook oprecht aardig.

Eten is prima (voorgerechten tussen de € 16 en € 22 aan de prijzige kant). Goede porties, modern op gemaakt, goede smaak.

Dessert wordt op maat gemaakt voor mijn dochter, omdat zij allergisch is voor sommige fruitsoorten.

Heel lekkere Pinot Grigio Livon er bij gedronken. Na afloop nog lekkere Limoncello.

Vier voorgerechten, vier hoofdgerechten, 1 maal dessert, fles witte wijn en nog wat drank, totaal ruim € 200.

Aanrader dus.

1 september 2016 beoordeeld

Super restaurant, in een zijstraat van de Piazza Tasso, dus heel centraal gelegen. Redelijk duur maar iedere € waard ! Zeer lekkere wijnen, veel keuze.

Reizigers die Ristorante Pizzeria Tasso bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels
Sorrento, Provincie Napels

In Ristorante Pizzeria Tasso geweest? Deel je ervaringen!