“Heerlijk eten en top service”
Beoordeling van Le Grazie

Le Grazie
Geclassificeerd als nr. 81 van 319 Restaurants in Sorrento
Keukens: Mediterraan, Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! De salade van zeevruchten en de zelfgemaakte pasta met gamba’s en schelpen waren echt extreem goed. De wijn paste we perfect bij en ook het dessert was erg lekker. Dit met dank aan de eigenaar Ivan, die ons op een overtuigende manier adviseerde over het menu.

Datum van bezoek: augustus 2018

24 juni 2018 beoordeeld

Paar maal wezen eten. Kwaliteit is zeer goed zowel van eten als de bijpassende wijnen.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2018
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Le Grazie maken ze prachtige verse vis. Gefileerd aan tafel door een vriendelijke en behendige ober. Verder ook prima eten. Eind april was het hier binnen rustig bij de lunch, wat wij fijn vinden. Het zit midden in de drukke straten van Sorrento, dus een soort oase.

Datum van bezoek: mei 2018
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten inclusief een lekker wijntje. Traditionele Italiaanse gerechten met enorm veel smaak. Bediening is zeer vriendelijk. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker buiten gegeten in een smal (onopvallend) steegje, midden in centrum van Sorrento. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gerechten (pizza, lasagne) warm en smaakvol.
Nette bediening, zeer attent! Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Le Grazie bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels
Sorrento, Provincie Napels

In Le Grazie geweest? Deel je ervaringen!