“ijskreem”

Geclassificeerd als nr. 6 van 30 Dessert in Sorrento
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
23 augustus 2016 beoordeeld

ni te doen; zoveel lekkere ijskreemsoorten , je zou er 3 weken moeten verblijven om ze allemaaal te proeven,

18 juli 2015 beoordeeld

heel lekkere ijsjes,waarschijnlijk meer dan 50 soorten
prijs - kwaliteit misschien net niet in evenwicht

18 augustus 2014 beoordeeld

Lekker ijs en bijna onmogelijk om te kiezen, probeer zeker de fruitsmaken of het yoghurtijs! Vriendelijke bediening, we hadden wel pech dat er net een groep met reisleider binnenkwam die blijkbaar een voorkeursbehandeling genoot.

17 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze, en in het echt zijn de ijsjes nog mooier dan op de foto. Een aanrader, voor wie eens iets anders wenst dan een basic Italiaans dessert.

16 mei 2013 beoordeeld

Tijdens onze wandeltocht naar een restaurant, zijn we hier voorbij gekomen. We hadden al ergens gelezen dat het zeer gewaardeerd werd, dus konden we niet anders dan op de terugweg hier een ijsje eten. Wat een gelateria! Te veel smaken om snel te kiezen. Ook een bordje aan de inkom over lessen ijsbereiding, lijkt me leuk als je een tijdje in Sorrento verblijft. Een lekkere aanrader!

• Sfeer

Reizigers die Davide il Gelato bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels

In Davide il Gelato geweest? Deel je ervaringen!