“Heerlijk gegeten en gezellige ambiance”
Beoordeling van Chantecler's Trattoria

Chantecler's Trattoria
Geclassificeerd als nr. 96 van 319 Restaurants in Sorrento
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een smal straatje achter de hoofdstraat vind je dit restaurantje. We hebben heerlijk gegeten en de ambiance is top en dat alles nog betaalbaar ook.

Datum van bezoek: oktober 2018

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten in Sorrento voor een daguitstap en stopten hier voor een middagmaal. Eerst, bij de menu buiten was er aangeduid als vaste aanbieding "gnocchi alla sorrentina". Toen we ze vroegen, werd ons geantwoord dat ze niet beschikbaar waren. Dan namen we een "caprese" en een "cannelloni alla sorrentina". Een schande, zeker als je denkt dat ze op de deur een sticker tonen met "certificaat van eccelentie" van Tripadvisor zelf! Ik zou graag die incompetent willen leren kennen die de certificaat heeft uitgereikt. Een caprese met geteld vijf plakken uitgedroogde kaas die helemaal niet mozzarella kon worden genoemd en de cannelloni, die waren zo vies en helemaal kapot geserveerd op de bord. We hebben voor die vieze maaltijd iets meer dan 16 euro betaald en zelf een uitgehongerde hond zou die niet gegeten hebben! En ik ga zwijgen over de sympathie van de kelner. Als jullie in Sorrento zijn ga niet in plaatsen zoals deze eten, het is weggegoide geld! Zoek best een "salumeria", en vraag een broodje en laat die vullen naar wens met wat ze in de etalage annbieden, het zal jullie en jullie maag meer genot geven dan die microgolf maaltijden die in deze plaatsen serveren!

Datum van bezoek: september 2017
9 september 2016 beoordeeld

Op aanraden van tripadvisor bij dit restaurant gegeten. Ligt in een rustig straatje parallel de corso d'Italia. Lekker gegeten voor een redelijk bedrag. Huiswijn erg goedkoop, dessert vers fruit met limoncello was heerlijk en veel. Vriendelijke bediening. Ik begrijp niet waarom er niet meer mensen hier eten in plaats van de overvolle touristenresto's op de plazza di Tasso.

Datum van bezoek: september 2016
1 september 2015 beoordeeld

Tafeltjes staan in een gezellig en rustig straatje achter de hoofdstraat. De kaart is beperkt en er zijn geen pizza's te krijgen. Prijzen zijn redelijk. De bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2015
1 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in Sorrento hebben we hier 2 keer gegeten: een keer binnen tussen de locals en keer buiten in de steeg. De sfeer is er aangenaam, de bediening ok en het eten erg lekker. Zeker een aanrader voor een betaalbare lunch!

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Chantecler's Trattoria bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels

Sorrento, Provincie Napels

In Chantecler's Trattoria geweest? Deel je ervaringen!