“Zalige rust in hartje Sorrento”
Beoordeling van Cafe Latino Sorrento

Geclassificeerd als nr. 99 van 312 Restaurants in Sorrento
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk dat we zo’n locatie tegenkwamen in het centrum van Sorrento. Hier kom je tot rust in een heerlijke setting mét heerlijk eten er boven op. Na de vriendelijke ontvangst en bediening genoten van lekker eten, heerlijk wijntje aan democratische prijzen gezien het geheel. Een aanrader voor wie niet in de drukke winkelstraatjes wil dineren.

Datum van bezoek: september 2020

24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant in het centrum van Sorrento. Het is gesitueerd in een binnentuin dus je zit lekker rustig. Tijdens ons verblijf hier 2x gegeten. De eerste keer wat luxer en de tweede keer een pizza. Het eten is prima. De ontvangst en bediening is van goede kwaliteit. Hoewel de indruk bestaat dat na het kiezen van het “goedkopere” menu de aandacht een beetje verslapte. Desondanks verdient het restaurant het voordeel van de twijfel.

Datum van bezoek: september 2020
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heel lekker gegeten in een leuke setting. Bovendien heel vriendelijke bediening! Zouden we zeker aanraden.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zochten dit restaurant omdat we eerder hier binnen hadden rondgekeken .
Konden nog op de valreep in de binnentent zitten.
Als voorgerecht een variéteit vers gefrituurde groenten en kaas, was een verrassing!
Daarna risotto met paddestoel en chili en mijn partner Ravioli met pesto , allebei perfect !
Vriendelijke bediening !

Datum van bezoek: juni 2019
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn binnen en buiten gegaan op een uur. Op zich wel positief maar vind het altijd een beetje vreemd als mijn eten zo snel klaar is. De binnentuin heeft veel potentieel maar de wannebe hippe blauwe en groene lichten + lounge music maken het een beetje dwaas vind ik. TIP FOR THE RESTAURANT: turn of the colored lights and choose better music, then you have the most stylish restaurant in town. Now it looks a bit cheap. Bon, de lasagne en de vongolé waren lekker hoor (;

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Cafe Latino Sorrento bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels

In Cafe Latino Sorrento geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.