“Klasse zaak: top eten en service!”
Beoordeling van Ristorante Donna Sofia

Ristorante Donna Sofia
Geclassificeerd als nr. 46 van 319 Restaurants in Sorrento
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 november 2017 beoordeeld

Waren er twee maal en telkens schitterend. eerste bezoek genoten we het gastronomisch menu. Heerlijk en verfijnd. mooie wijnkaart ook met redelijke prijzen voor schitterende wijnen.
Tweede maal werden we herkend als gasten die reeds op bezoek waren geweest: super onthaal met gratis apero en nadien gratis extra dessert en alcoholsnoepertje...
Merkwaardig is de afhaalservice: met een monovolume opgehaald en thuisgebracht; een dolle rit doorheen onooglijke steegjes.
Veel foto's van Donna Sofia (Loren) aan de muur, maar hebben haar niet in levende lijve ontmoet. Jammer, maar dat is dan ook het enige wat we hebben gemist!

Datum van bezoek: oktober 2017

29 september 2016 beoordeeld

Zeer lekker, vriendelijk personeel , tof buiten eten.
Ik nam de tagliatelle bolognese en vis in de oven.
Beide enorm lekker een echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016
31 juli 2015 beoordeeld

Leuk en makkelijk dat je opgehaald wordt met de shuttlebus. De weg naar het resaurant toe is leuk. Hele smalle straatjes. Het eten was lekker maar niet super. Erg aardige bediening. Grote porties. Veel gerechtjes tussendoor om te proeven. Zeer ongedwonge sfeer. Aanrader: nagerecht appeltaartje. Staat niet op de kaart maar kun je gewoon bestellen. Nadeel: niet alles is even schoon en de prijs iets te hoog voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: juli 2015
13 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij onze B&B worden we opgehaald door het shuttelbusje. Prima service in de smalle straatjes van Sorrento. In het gezellig ingerichte restaurant gaan we gelijk aan tafel. Voorgerechten zijn prima, maar voor ons waren de primi's het hoogte punt. Een spaghetti met zeevruchten en een ravioli gevuld met porcini en truffel: fantastisch! Als hoofdgerecht een uitstekend bereidde steak. En het warme appeltaartje na maakte het af.
Kortom: prima service en prima eten. Een aanrader!

2 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Super heerlijk eten. Hele aardige eigenaar en bediening! Feestje om daar te mogen eten. Fantastische sfeer!! Echt een aanrader. Prijs kwaliteit verhouding perfect.

Reizigers die Ristorante Donna Sofia bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels

In Ristorante Donna Sofia geweest? Deel je ervaringen!