“Vakantie”
Beoordeling van L'Abate

L'Abate
Reserveren met
L'Abate is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 111 van 319 Restaurants in Sorrento
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en super vriendelijk. Start was een buffet waar je zelf mag kiezen. Daarna pizza om te delen heerlijke bodem en zalig qua smaak

Datum van bezoek: oktober 2018

3 oktober 2018 beoordeeld

Voor liefhebbers van vongole, the place to bee. Heerlijke pasta. Correcte bediening. Beter binnen eten dan buiten omwille van de uitlaatgassen.
Dan kwam de rekening. Indien je voor €80 consumeert (veel volgens de lokale normen), mag er geen €4 extra aangerekend worden voor de couverts én een kaartje waar je het bedrag van de fooi moet invullen. Dit verknoeide voor ons de goede culinaire ervaring.

Datum van bezoek: oktober 2018
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer geweest: eerste keer prima gegeten, vlotte bediening. Dus nog een keer terug. Bediening was wat stuurs de tweede keer, en mijn vis was totaal anders (taai) dan de eerste keer. Grote verschillen dus.

Datum van bezoek: juni 2017
17 mei 2017 beoordeeld

Wij hebben hier niet eens heel verkeerd gegeten en zou een 'heel goed' voor het eten niet misstaan. Het is duidelijk een restaurant voor de massa maar zelfs als het druk is vinden ze nog wel een plekje voor je. De gerechten waren prima en de tijd tussen het opdienen ook. De reden voor het 'gemiddelde' als score zat hem vooral in het personeel. Op twee man na waren de overigen vooral met zichzelf en niet met de klanten bezig. Een spande de troon door boos op een klant te worden toen die weer ging zitten terwijl hij zich omdraaide met wat borden in de hand. In plaats van zijn excuus aan te bieden, klant is tenslotte koning, keek hij boos en liep zonder woorden weg naar de keuken. Voor mij een reden om niet meer te gaan. Uiteraard kan het een incident zijn maar helaas waren er maar weinig leuk met hun klanten bezig. Prijs kwaliteit waren hier verder prima in verhouding.

Datum van bezoek: mei 2017
17 mei 2017 beoordeeld

Op de dag van aankomst hadden wij gereserveerd. Wij hebben ook op het terras gezeten, s'avonds. Het was hartstikke druk. Maar het ergste van alles was dat je niet aan de snoeiharde muziek ontkomt. Een romantisch diner zat er dus niet in.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die L'Abate bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels
Sorrento, Provincie Napels

In L'Abate geweest? Deel je ervaringen!