“Heerlijk visrestaurant”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via alle positieve reviews bij mamma rosa terecht gekomen. Op het eerste gezicht niet iets waar we naar binnen zouden stappen; fel licht en weinig mensen. Toch hebben we hier uitstekend gegeten. De kabeljauw vooraf was super lekker. Een stukje was te groot en daardoor niet gaar in het midden, na duizend excuses en gratis toetje waren we dat al snel vergeten. Eten was erg lekker en de bediening aardig. Een fooi werd niet geacepteerd (mogelijk door de rauwe vis?). Met twee personen incl koffie en een fles wijn 50,-. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Datum van bezoek: oktober 2017

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke, zeer spontane bediening.
Originele keuken met recepten van mamma Rosa
Wij zijn hier heerlijk ontvangen en hebben genoten van de avond

Datum van bezoek: augustus 2017
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mamma Rosa eergisteren gebeld om voor gisteren een tafeltje te reserveren. Was geen probleem. Tot we er die dag arriveerden..... want het restaurant was dicht. Thanks for nothing.

Datum van bezoek: augustus 2017
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten: zeevruchtenantipasti, pasta met inktvis en een soort pasta met zeevruchten gekookt in een weckpot. Heel erg lekker! Incl twee desserts, fles wijn en water maar 50 euro betaald, echt een enorm schappelijke prijs. Bediening was heel erg aardig, sprak goed Engels. Andere gasten waren zowel Italiaans als toerist, een leuke mix. We komen hier zeker terug de volgende keer!

Datum van bezoek: juli 2016
15 juli 2015 beoordeeld

De is nog een typisch Italiaans familierestaurant, waarbij de oma ( mamma Rosa )
al haar kennis en liefde voor het koken overmaakt aan haar kinderen .Mijn zus en ik voelden ons heel welkom en zijn er twee opeenvolgende dagen geweest om er te genieten van haar kookkunst.
Zij gebruiken verse en seizoensgebonden producten , bieden een dagmenu aan voor slechts 8 ,50 euro. ( zondag 15,5 euro) Het is dan ook vooral gekend door de Italianen zelf.

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Mamma Rosa bekeken, bekeken ook

Salerno, Amalfi Coast
Salerno, Amalfi Coast

In Mamma Rosa geweest? Deel je ervaringen!