“Aanrader!”

Geclassificeerd als nr. 34 van 813 Restaurants in Salerno
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren zeer tevreden over het eten en de service. We hadden niet gereserveerd en ze hadden speciaal voor ons een tafel klaargezet. Ze maken wel gebruik van onoplettendheid van de toeristen, door subtiel broodmandjes bij te zetten en aan te rekenen.
Prijs-kwaliteit zeer goed in orde en zeer vriendelijk personeel!

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch hier gegeten: gevulde ansjovisjes en courgettebloemen, inktvissalade en spaghetti met garnalen. Heel puur bereid en niet al te grote porties. Bediening beetje onverschillig, maar wel efficiënt. Lekker rommelig en klein binnen.

5 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is prima
De eigenaar spreekt goed Engels , en vertelt enthousiast over zijn visboot
Het afhalen na de laatste hap gebeurt te enthousiast, wat rust creëeren zou beter zijn. Een van de obers steekt aldoor de straat over om te roken, moet hij niet doen. De stoelen zijn prima.
Kortom meer rust, iets meer details eromheen en het wordt nog beter

25 september 2014 beoordeeld

Je kan hier alleen vis krijgen, wat vers gevangen is. Dus de keus is wat beperkt. Vrijwel alle tafeltjes zijn bezet dus dat is een goed teken.

Porties zijn wat aan de kleine kant. De smaak is verder prima.

• Sfeer
27 augustus 2012 beoordeeld

Tijdens mijn 14 dagen in Salerno heb ik hier t lekkerst gegeten ! leuke gastheer met uitleg aan tafel. fantastiche kok die t eten met liefde bereid en het heel mooi laat ogen. Echt aanrader.

• Sfeer

Reizigers die L'Unico bekeken, bekeken ook

In L'Unico geweest? Deel je ervaringen!