Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Ligging 5/5.
Ontvangst 1/5. Zeer onvriendelijke ontvangst, geen rondleiding bij aankomst, maw trek uw plan.
Ontbijt 4/5. Zeer uitgebreid en vriendelijke bediening.
Zwembad 3/5. Zeer wisselende bediening.
Kamer 3/5. Ruime kamer met prachtig zicht op de baai. Mooi balkon met 2 ligzetels. Goeie WIFI ontvangst. Er is een TV maar de ontvangst is werkelijk een DRAMA ! stom eigenlijk.
Netheid 2/5. Voor deze prijs verwacht ik meer, maar enkel het hoogstnodige wordt gedaan. Als je aankomt in een nieuwe kamer en je vindt al direct haar van een ander op vloer dan weet je dat de toon gezet is !
Afstand tot centrum is om en bij 1 km en is stevige wandeling terug (bergop)...
In de directe buurt slechts 1 restaurantje.
Wij hebben niet in het hotel gegeten.
Absoluut niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn !!!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 5 juli 2015

Op een prachtige locatie net buiten Amalfi ligt hotel Miramalfi.Dit hotel heeft kleine kamers, met grote terassen.De ontvangst is niet gastvrij.
Er is een zwembad langs de zee, maar niet erg onderhouden. Dit alles met extreem hoge prijzen,waarvoor je in de rest van Italie heel wat meer krijgt.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 3 juni 2015 via mobiele applicatie

Uitstekend gelegen hotel met fantastisch uitzicht over de zee en de haven van Amalfi. Kamers zijn proper en handig ingericht, maar ogen een beetje gedateerd. Ontbijt buffet is prima in orde en op het terras geniet je van de zon en een adembenemend uitzicht. Vriendelijk personeel. Wandeling naar amalfi is kort en krachtig.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 10 mei 2015

Kamers functioneel, wellicht wat oubollig. Wel schoon, ruime en moderne badkamer. Bedden slapen goed. Uitzicht fenomenaal! Amalfi, de kustlijn vanaf ieder balkon te zien. Lift door rotsen naar zonneplateaus, zee en zwembad :-).
Prima prijs - kwaliteit verhouding.
Ontbijt goede kwaliteit en op groot balkon met volledig uitzicht op zee, heerlijk.
Lunch is ook lekker en betaalbaar.
Parkeerplaats ( tegen betaling) steeds beschikbaar.
Strandhanddoeken bij zwembad.
Loopafstand naar Amalfi, maar ik vond dat net te ver en vooral 's avonds liever met de auto.
Heb hier zowel in 2013 als 2014 geslapen. Mocht ik in de toekomst weer naar Amalfi gaan, zou ik dit hotel zeker boeken.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 21 juni 2012

Als slaapverblijf op zich, niet zo'n vermeldenswaardig 4-sterren hotel. Maar het uitzicht vanuit de zeezicht(!)kamers en vanaf het ruime comfortabele uitgeruste balkon, maar voorál ook vanaf het balkon van het restaurant (in feite boven de zee), is paradijselijk!! Zowel het gebruik van ontbijt, lunch als diner, geven de herinneringen aan de verhalen omtrent Adam en Eva een nieuwe impuls. Prima restaurant. De afstand en het daarbij te overbruggen hoogteverschil naar het stadje Amalfi, vraagt (mede gezien de vaak hoge temperaturen) wel om een flinke conditionele constitutie! Gezien de parkeer-ellende aldaar, is gebruik van een (huur)auto daar naartoe, een suïcidaal en dus volstrekt te ontraden alternatief.
Een wel zeer prijzige locatie, maar dan heb je ook écht wat om met volle teugen van te genieten!

Datum van verblijf: juni 2012