Beoordeeld op 4 juli 2018

Fantastische ligging met spectaculair uitzicht. Zeer vriendelijk personeel en uitstekende valet-service. Je wordt volledig ontzorgd. Ontbijt en diner van hoge kwaliteit op het mooiste terras van Amalfi. Amalfi is druk, maar wel nog heel authentiek. Enige ‘minpuntje’: hele kleine badkamer voor zo’n klassehotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Giacomo S, Direttore generale van NH Collection Grand Hotel Convento di Amalfi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2018

Dear Guest,

Thank you so much for your kind review!

We are really pleased that you loved our Hotel and look forwards to welcoming you back with us.

Best Regards,

Giacomo Sarnataro
General Manager

Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten in Amalfi verbleven. Prachtig hotel, super ligging, fantastisch uitzicht, lekker ontbijt (uitmuntend naar Italiaanse normen) en lekker eten. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. We hebben een upgrade gekregen naar de presidentiële suite, die was ronduit fenomenaal.
Het kloostergebouw is stijlvol, sober en modern ingericht, het mooi terras van het restaurant kijkt uit over de baai en ook de tuinen en het zwembad zijn prachtig in de rotsen verwerkt.
Je kan te voet naar het stadje langs de trappen en de streegjes of langs de Strandpromenade.
Een echte aanrader! Prijs-kwaliteit zeker in orde!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 5 juni 2016 via mobiele applicatie

Geweldig mooi hotel met schitterend uitzicht. Heerlijke koele kamers. Enige nadeel is het apparaatje van het brandalarm wat midden in de kamer aan het plafond continue fel knippert, zelfs 's nachts werd ik er een keer wakker van. Het personeel komt wel te pas en te onpas de kamer binnen na een korte klop op de deur. Wij waren er voor een bruiloft en waren 's ochtends erg vroeg uit Nederland vertrokken. Eind middag deden de meeste gasten een siësta en we hoorden van meerdere gasten dat ze wakker werden van personeel wat zomaar binnen kwam. Beetje vreemd. Verder uitstekende bedden en goed ontbijt met veel keus, goede service.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 29 september 2015

trip droom vakantie, mooi hotel met een adembenemend uitzicht, klasse, comfort, met een restaurant en een uitzonderlijke service, het grote assortiment van hapjes en een cocktailbar met een prachtig heerlijk, we hebben veel gereisd, maar dit hotel heeft een zeer gezellige sfeer en een een slaapkamer met een prachtig uitzicht, als ze een paar van deze hotels.

Kamertip: alle zijn okay
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 7 mei 2015

Een prima hotel met goede bedden, vriendelijke service, prachtig design op een schitterende locatie op loopafstand van het schilderachtige Amalfi. Hoewel het nog vroeg in het jaar was konden we genieten van een ontbijt met 'bubbels' op het terras met uitzicht over de zee en de haven van Amalfi.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels