Gratis annuleren tot 22/07
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 431 per nacht.

Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 608 per nacht.

Hotel Amalfi(Amalfi)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Villa Lara(Amalfi)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 303 per nacht.

Hotel Aurora(Amalfi)
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 371 per nacht.

Miramalfi Hotel(Amalfi)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 631 per nacht.

Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis parkeren
Gratis annuleren tot 19/07
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 1.654 per nacht.

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig mooi hotel met schitterend uitzicht. Heerlijke koele kamers. Enige nadeel is het apparaatje van het brandalarm wat midden in de kamer aan het plafond continue fel knippert, zelfs 's nachts werd ik er een keer wakker van. Het personeel komt wel te pas en te onpas de kamer binnen na een korte klop op de deur. Wij waren er voor een bruiloft en waren 's ochtends erg vroeg uit Nederland vertrokken. Eind middag deden de meeste gasten een siësta en we hoorden van meerdere gasten dat ze wakker werden van personeel wat zomaar binnen kwam. Beetje vreemd. Verder uitstekende bedden en goed ontbijt met veel keus, goede service.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
29 september 2015 beoordeeld

trip droom vakantie, mooi hotel met een adembenemend uitzicht, klasse, comfort, met een restaurant en een uitzonderlijke service, het grote assortiment van hapjes en een cocktailbar met een prachtig heerlijk, we hebben veel gereisd, maar dit hotel heeft een zeer gezellige sfeer en een een slaapkamer met een prachtig uitzicht, als ze een paar van deze hotels.

Kamertip: alle zijn okay
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
7 mei 2015 beoordeeld

Een prima hotel met goede bedden, vriendelijke service, prachtig design op een schitterende locatie op loopafstand van het schilderachtige Amalfi. Hoewel het nog vroeg in het jaar was konden we genieten van een ontbijt met 'bubbels' op het terras met uitzicht over de zee en de haven van Amalfi.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
13 juni 2014 beoordeeld

Schitterende ligging tegen de rotswand met uitzicht op Amalfi en de kustlijn. Prima service, vriendelijk personeel. Parking is wel klein, wordt goed gemaakt door extra service waarbij wagen wordt weg- en teruggebracht door medewerker. Lekker eten in het restaurant. Voor dit alles betaal je dan ook wel een forse, maar mijns inziens terechte prijs.

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner
10 juni 2014 beoordeeld

Overal in het hotel heb je zicht op Amalfi en de zee. Zeer mooi ingerichte ruimtes, uitstekende ontbijt binnen of op de terras. Personeel heel vriendelijk en discreet. Het hotel is zeer net onderhouden,
net als het zwembad waar je ook kunt genieten van een fraai zicht op de zee. Daarbij is het
zeer rustig in het hotel. Maar de max is de keuken : de piatti's zijn misschien wel prijzig, maar
zo lekker hebben wij In Italië nog nooit gegeten (nochtans al in Toscana, Umbria, Rome, Venezia,Sicilia, Sardegna en Isola d'Ischia verbleven). Echt verbluffend, het restaurant heeft
geen ster maar verdient zeker 1 à 2 sterren. Eenabsolute aanrader voor wie belang hecht aan een uitstekende keuken !!!

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner