“Lekkerste eten in deze stad”
Beoordeling van Taverna degli Apostoli

Mooie plek
Heel lekker eten
In 1 woord geweldig

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bezocht naar aanleiding van -uiteraard- tripadvisor.
Het was verwennerij. Originele gerechten op een heel bijzonder plekje. De bijzonder aardige gastvrouw Zara maakt het eten en verblijf tot een genoegen.
Enig minpuntje: De wijnen zijn behoorlijk aan de prijs en je kunt er geen koffie krijgen. Iets wat wij als afsluiting van een heerlijk etentje wel een beetje gemist hebben. En het alternatief -limoncello met ijs- was onevenredig duur.
Maar al met al zeker de moeite waard.

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een lokale inwoner werden we gewezen op dit kleine restaurant in de oude kerker van de Dom, midden in het centrum van Amalfi
Hier runnen Luigi en zijn vriendin (die overigens uitstekend Nederlands spreekt) een taveerne waar ieder gerecht een plaatje is.
We zijn er drie dagen achtereen teruggekomen, voor de lunch en het avond eten.
De gerechten zijn niet goedkoop, maar de porties zijn zo groot dat je ze
gemakkelijk kunt delen.
De beste vissoep ever gegeten.
Probeer het zelf!

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is prachtig gelegen nabij de kathedraal. Vanop een terras die vrij rustig gelegen is kan je de drukte aan de voet van de kathedraal overschouwen. De bediening is vriendelijk en goed. De keuken is erg lekker. Vooral de soep met verse zeevruchten is de beste die we proefden tijdens onze volledige trip in de Amalfikust. Een aanrader, staat bij de antipasti, maar is ruim voldoende als gerecht voor 2 personen.

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende verse pasta en via gebakken op citroenbladeren. Erg lekker en origineel; heeft wel zo'n prijs.

Reizigers die Taverna degli Apostoli bekeken, bekeken ook

In Taverna degli Apostoli geweest? Deel je ervaringen!