“Mooi uitzicht maar service wat opdringerig”
Beoordeling van Eolo

Eolo
Geclassificeerd als nr. 9 van 115 Restaurants in Amalfi
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart met mooie verzorgde borden maar met iets te kleine porties. Op zich is dat geen probleem als de borden deel uitmaken van een degustatiemenu (wat er niet is). Qua smaken zat het wel zeer goed vooral het voorgerecht van calamares en gamberoni. De wijnkaart is majestueus maar er is te weinig keuze voor 37.5 cl flessen. In deze tijden waar minder gedronken wordt, zou een restaurant van die naam en faam zich beter moeten wapenen en rekening moeten houden met de toenemende vraag van de klant voor kwalitatief hoogstaande kleine flessen. De service is goed maar iets te opdringerig. Alle begrip dat één tafel meerdere shifts moet opleveren, zeker tijdens het toeristisch seizoen, maar je mag als klant niet die indruk krijgen dat het snel moet gaan. Het dessert was zeer lekker en verzorgd. Nog een pluspunt, men let erg op allergenen. Conclusie, we hebben lekker gegeten in een mooi kader maar, naar onze mening, zijn er enkele werkpunten.

Datum van bezoek: augustus 2017

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant, samen met mn vriendin gaan eten. We zaten nog te twijvelen of we hier naar toe moesten gaan maar na het uitzicht gezien te hebben waren we overtuigd de beste keuze gemaakt te hebben. Heerlijk om een wijnmenu voor witte en een voor rode wijn te lezen, keuze genoeg! Het eten en de bediening was uitmuntend!

Datum van bezoek: november 2016
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vriendelijke ontvangst in een mooi ingericht pand met uitzicht op de baai van Amalfi
Genoten van culinaire verwennerij ; zeker meer dan zijn prijs waard
Tevreden gaan we return naar ons hotel

Datum van bezoek: september 2016
15 juni 2016 beoordeeld

We hadden jammer genoeg niet gereserveerd, maar de wijnkaart was zo impressionistisch dat we toch vroegen voor een glaasje te mogen drinken a een gereserveerd tafeltje.
Geen probleem want de gasten waren nog niet gearriveerd.
Als tip top in orde, bediening zeer vlot en Engelstalig. Mooi kader, franciocorta met lekker hapje en een mooi uitzicht hebben dit kort bezoekje zeker waard gemaakt...topper voor een gezellige, verzorgd etentje !

Datum van bezoek: juni 2016
26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich aardig eten maar ze proberen te hard. De mixed fish was verschrikkelijk. In een bamboe bootje kreeg ik een bak gefrituurde vis. Alles in de paneermeel en had dus dezelfde kleur. Paste goed bij het bootje. Hoofdzakelijk inktvisringen ook. Het was het duurste van de kaart. Echt belachelijk. Bediening prima, locatie top!

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Eolo bekeken, bekeken ook

In Eolo geweest? Deel je ervaringen!