Beoordeeld op 20 juli 2016

Super goed eten, lekker bruin vers brood, goede stoofpotten en salades.
Spaghetti was ook lekker. De eigenaar is heel vriendelijk en laat je ook zijn eigen gebrouwen borrel proeven. Het hotel zit op een mooie locatie. Wij hebben er niet geslapen.

Kamertip: Heb er alleen gegeten maar heb van andere Nederlanders vernomen dat het goed slapen is, nieuwe kamers.
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 17 juli 2016

Fantastisch hotel met prima stevige, superschool kamers, geweldig uitzicht over het dal en snel internet. Gastvrouw en -heer erg vriendelijk en behulpzaam en prima keuken! We hebben genoten! Ligging heel erg gunstig t.o.v. Vikoskloof en gratis parkeergelegenheid. Grote kamers.

Kamertip: Vraag de hoteleigenaar gewoon naar de beste kamer
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 2 juli 2016

In een oase van rust gelegen hotel.
Ontbijt was heerlijk evenals het diner.
Eigenaar zeer gastvrij vriendelijk en behulpzaam.
Kamer ruim met zeer goede douche gelegenheid.
Dit hotel een echte aanrader

Kamertip: Wij hadden vrij uitzicht over de bergen ☺
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 27 mei 2015 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel gelegen aan de Vikos kloof met een formidabel uitzicht. Gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk. Hotelkamer ruim en schoon. Eten qua prijs/ kwaliteit prima. Bij het ontbijt heerlijke toasties. Alleen oppassen voor los liggende terrastegels ( afstapje )

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 7 mei 2015

Goed hotel prachtig gelegen in het dorpje nabij de Vikos kloof en een stenen woud.
Heel erg schoon en heerlijk gegeten. Normaal eet ik nooit twee keer achter elkaar sávonds in hetzelfde restaurant maar dit was zo goed dat wij het dit keer wel hebben gedaan. Het zeer vriendelijke eigenaarsechtpaar doet heel erg hun best om het de gasten naar hun zin te maken. Prima kamer en badkamer. Alles glom.
Het ontbijtbuffet was ook prima. De eigenaresse maakt zelfs ook nog gratis tosti's naar keuze.

Datum van verblijf: mei 2015