“Best pizza ever!”
Beoordeling van Il Rusticone

Il Rusticone
Geclassificeerd als nr. 1 van 404 Restaurants in Matera
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, hip ingerichte lunchgelegenheid. Ook usb contacten, handig om je mobiel even op te laden. Vriendelijk personeel. En heerlijke pizza gegeten. Dunne bodem en verse overheerlijke tomatensaus. Zeker doen!

Datum van bezoek: september 2019

17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Matera bezoeken is al een hoogtepunt maar even stoppen bij Il Rusticone was ook meer dan de moeite om iets klein te eten! Lekkere
Pizza of lekkere pucce ( platte broodjes met lekkere en verse crudo, mozarella, bresaola,....). De bediening was super vriendelijk en enthousiast! Het is een klein restootje maar als er geen plaats is, kan je ook iets meenemen!

Datum van bezoek: juli 2019
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke uitbaters en heel lekkere pizza !!!! Pizza met tonijn en een romige kaas was de beste die ik ooit gegeten heb

Datum van bezoek: oktober 2018
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee heerlijke pizza's op bij Il Rusticone! Of nou ja, eigenlijk drie: mijn vriend kon niet kiezen en kreeg een fifty/fifty pizza ;-) Buiten zijn er drie zitjes, en binnen zit je aan een soort bar. Maar je kan het ook meenemen en lekker opeten op een bankje in de buurt. Het personeel is zeer vriendelijk. Je gaat er voldaan en vrolijk weer weg :)

Datum van bezoek: oktober 2018
13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Matera hebben we hier geluncht als alternatief op de reguliere Italiaanse gerechten. Was erg lekker en niet duur (4 stukken met 2 cola voor € 14)!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Il Rusticone bekeken, bekeken ook

Matera, Province of Matera

Matera, Province of Matera

In Il Rusticone geweest? Deel je ervaringen!