“Goed pastarestaurant”
Beoordeling van Kapunto

Kapunto
Geclassificeerd als nr. 25 van 404 Restaurants in Matera
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein pasta restaurant in Matera.
De chef serveert zelf. Vooraf uitzoeken wat je wilt eten. Niet duur voor de kwaliteit van het eten.
Klein restaurant, dus snel vol, dus vooraf reserveren is aan te bevelen.

Datum van bezoek: september 2019

24 juli 2018 beoordeeld

Zeer charmante eigenaar en zeer hulpvaardig bij uitleg soorten pasta's en gerechten. Alles pasta's worden ter plaatse gemaakt en bereid. Eerlijke lokale keuken. Wie van echte Italiaanse pasta houdt, moet hierheen.

Datum van bezoek: juli 2018
22 mei 2018 beoordeeld

Voelde ons een beetje bedot omwille van de prijs van een glas wijn. Pasta ok maar niet verrassend, leek mij nochtans een hip restaurant.

Datum van bezoek: mei 2018
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We lunchten bij Kapunto alvorens Matera te bezoeken. De eigenaar en de rest van het personeel waren zeer vriendelijk. Omdat we het concept van de zaak niet kenden, werd ons dit eerst uitgelegd met verduidelijking van de pastasoorten (veel gevulde pasta’s). Jij kiest de pasta, zij stellen een bijpassende saus voor. Wij kozen voor twee types gevulde pasta: een met zoete puntpaprika en een met asperges, beide waren heerlijk! De versheid was proefbaar en meer dan boter en salie had de pasta niet nodig. Beginnen deden we met twee antipasti: met ricotta gevulde courgettes en melanzane alla parmeggiana. Ook deze waren zeer lekker. Ook nog een vermelding waard: het moderne interieur van de zaak, de parking vlak naast de deur en de zeer schappelijke rekening. Kortom, een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
14 januari 2018 beoordeeld

Zowel voor de lunch als voor het diner geweest. Ware meesterwerkjes worden voorgeschoteld. De hemel op je tong. Goede wijn primitivo en uiterst vriendelijke bediening. Matera bijna Culturele hoofdstad van Europa ....Kapunto maakt het nu al waar. Om zeker te zijn van een plaats ...bijtijds gaan of reserveren.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Kapunto bekeken, bekeken ook

Matera, Province of Matera

Matera, Province of Matera

In Kapunto geweest? Deel je ervaringen!