“Wachten ”
Beoordeling van Casa Zaragoza

Casa Zaragoza
Geclassificeerd als nr. 3.258 van 4.147 Restaurants in Valencia
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lang wachten en zeer smerige toiletten.... Spanjaarden werden voor genomen en dan werden wij bediend...

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier neergestreken na een fietstocht. Bij aankomst vroegen we om de menukaart. Na een kwartier kwam de ober de bestelling opnemen nadat hij andere klanten die later kwamen had geholpen. We hadden echter nog geen menukaart ontvangen. Toen we daar wederom om vroegen kwam hij deze na 15 minuten brengen. Na 15 minuten liep hij langs en ik vroeg of we konden bestellen. Hij zei letterlijk; wait! Wat een brutaliteit. Vervolgens ging hij de order opnemen van mensen die bet waren gearriveerd. Wat een ontzettend slechte tent. Tip voor de eigenaar! Ga eens langs! Niet gek dat we zijn opgestapt.

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even langs voor drankje en hapje en genieten vd zon. Alvast drankje besteld.rose en radler. Rose was niet te drinken , radler kan je niets mis mee doen maar bijbehorend glas was echt vies. Maar snel afgerekend en verder gefietst.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Casa Zaragoza is een prima plek voor een lunch aan het strand. Snelle, vlotte en vriendelijke bediening en de salade en kip waren heerlijk.
Er zou wifi moeten zijn, maar met het juiste wachtwoord is de verbinding evenwel nooit tot stand gekomen. Maar een kniesoor die daar op let nu het roaming geen extra kosten meer geeft

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier wijn en 1 hapje besteld. Helaas voordat we naar het toilet gingen. Deze was erg smerig (geen toiletpapier, bloed aan de wc..) Ook de keuken zag er vies uit. De glazen die we kregen waren ook vies en het hapje vonden wij niet lekker; veel te vet. Toen we dit aangaven kregen we direct de rekening..
Kortom; geen aanrader wat ons betreft!

Reizigers die Casa Zaragoza bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Casa Zaragoza geweest? Deel je ervaringen!