“Lunch”
Beoordeling van Restaurante Navarro

Restaurante Navarro
Geclassificeerd als nr. 10 van 4.205 Restaurants in Valencia
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke paella, vriendelijke bediening. Lekkere wijn.
De moeite waard om naar toe te gaan.
Reserveren is wel noodzakelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018

3 oktober 2018 beoordeeld

Super lekker gegeten in dit restaurant, vooral gereserveerd omwille van de paella maar ook het voorgerecht was zeer lekker.

Datum van bezoek: september 2018
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is erg geliefd bij de lokale bevolking en ook door de tourist.Het is door de week alleen in de middag geopend en alleen op zaterdag in de middag en avond.Je moet wel reserveren anders want het is erg druk daar.
Het eten is erg goed en ze hebben een mooie kaart met mooie wijnen.De bediening is erg vriendelijk en alert.Zeker een bezoek waard als je in Valencia bent.

Datum van bezoek: september 2018
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We proberen iedere keer als we in Valencia zijn in Restaurante Navarro te gaan eten. Je reserveert best enkele dagen op voorhand, en ook geef je dan je keuze voor paella al door. Ze zetten dit 2 uur op voorhand op, zodat je een paella kan eten, zoals je die nog nooit at. Wij nemen meestal ‘paella seafood’.

De tapas zijn er heerlijk.

Probeer zeker ook de aperitief: sangria met cava. Verfrissend!

Gezellig en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: februari 2018
5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik blijf over deze restaurant schrijven. Het blijft keer op keer een heerlijke geweldige restaurant .
Ga er heen en laat je verwennen met heerlijke gerechten.
Allemaal de moeite. En kom telkens terug net als ik , om telkens iets anders uit te proberen.
Een vriendelijke familia zaak.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Restaurante Navarro bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Restaurante Navarro geweest? Deel je ervaringen!