“Super”
Beoordeling van Saona plaza de la Virgen

Saona plaza de la Virgen
Geclassificeerd als nr. 234 van 4.022 Restaurants in Valencia
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed en lekker restaurant. Misschien wat kleine porties maar je betaalt dan ook maar €12,90 voor 3 gangen. Ik kan Saona zeker aanbevelen! Met name de chocolade taart met walnoten was erg lekker!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant met een super prijs/kwaliteit verhouding. Echt top! Wel reserveren! Ligt ook nog op een prachtig plein in het oude centrum van Valencia

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor €11,90 excl. drank hebben wij hier een heerlijke drie gangen lunch op. Het was heel relaxed zitten aan het plein, de bediening was snel, vriendelijk en sprak prima Engels. Het eten was heerlijk, zeker voor de prijs! Echt een aanrader, wel wordt aanbevelen te reserveren voor je hier gaat eten, wij hadden het geluk dat er nog één tafeltje vrij was :)

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk driegangen menu voor €12,90 (excl drank). Smaak is erg goed en het word mooi opgediend. Genoeg keuze voor voor-, hoofd- en nagerecht. Wel even reserveren, het is druk! Wij gaan van de week terug voor lunch :)

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig terras aan het mooie plein! We hebben uitgebreid geluncht, drie gangen voor €10,- en echt lekker!

Reizigers die Saona plaza de la Virgen bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

Rocafort, provincie Valencia
Valencia, provincie Valencia

In Saona plaza de la Virgen geweest? Deel je ervaringen!