Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 86
Expedia.comUS$ 86
PricelineUS$ 86
TravelocityUS$ 86
Orbitz.comUS$ 86
FindHotelUS$ 86
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit drie sterren hotel ligt ideaal tov vliegveld (metro halte op 50m.), het winkelgebied, de oude stad en de zee. Receptie 24 uur bemand. Geen lounge o.i.d. Onze kamer was prima, functioneel en zeer schoon. Fijne doucheruimte en douche. Ontbijten deden we elders, maar kan ook hier op 1e verdieping. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: augustus 2019
PaulaValls, Director de Recepción van Hotel One Shot Colon 46, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Dear Catharina,

First of all, thank you for choosing One Shot Colón 46 for your stay.

We would like to appreciate your nice review to our location, as we see, you really enjoyed it. It is superb you liked the room, we hope to see you again!

Beoordeeld op 15 juli 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel, goede locatie! In een winkelstraat dus altijd drukte, daar heb je echter geen last van. Kamers daarentegen zijn wel heel gehorig. Veel overlast van buren gehad midden in de nacht. Kamer was opzich netjes, wel jammer van het ontbreken van een uitzicht of balkon. Hier en daar wat beschadigingen of achterstand in onderhoud. Maar lekkere bedden, goede douche en schoon. Service perfect, taxi naar het vliegveld midden in de nacht werd direct voor ons geregeld. Heel prettig! Ontbijt hadden wij er niet bij. Net zo leuk om ergens te ontbijten voor een paar euro.

Datum van verblijf: mei 2019
PaulaValls, Director de Recepción van Hotel One Shot Colon 46, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Dear guest,

First of all, thank you for choosing One Shot Colón 46 for your stay.

We are suepr glad to know you enjoyed your stay and we want to apologize if you found any problem with other guests or on the room. Next time, we invite you to tell at the front desk any issue you have, as we will try to do our best in order to solve it.

We hope you choose us again and we can do your stay perfect!

Our best regards,

Beoordeeld op 31 december 2018

Vriendelijk personeel dat zich goed in het Engels uit kan drukken en helpt waar nodig. Op wandelafstand van alles en schuin tegenover een metrohalte. Kamer groot genoeg voor 2. Dunne wanden dus bij luidruchtige buren kan de slaap tegenvallen. Ontbijt niet superuitgebreid maar zeker voldoende keuze.

Datum van verblijf: december 2018
PaulaValls, Director de Recepción van Hotel One Shot Colon 46, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2019

Dear Dries,

First of all thank you for choosing One Shot Colón 46 for your trip and sharing your experience.

It's wonderful to know that you enjoyed the stay and liked the hotel, and of course the most important thing for One Shot, that you could rest.

The location is perfect, and Valencia is a really accesible and walkable city.

We hope to see you again soon.

Our best regards,

Beoordeeld op 24 december 2018

Centraal gelegen hotelletje met kleine maar functioneel modern ingerichte kamers met alle comfort. Prima ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam onthaal. Een aanrader. Op wandelafstand van bezienswaardigheden in de oude stad en 10 minuten van het station.

Datum van verblijf: november 2018
PaulaValls, Director de Recepción van Hotel One Shot Colon 46, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Dear guest,

First of all thank you for choosing One Shot Colón 46 for your trip.

We are glad to know that you enjoyed the stay, and you loved our hotel. At One Shot Hotels we really take care of the design in all the rooms and common areas, so it's nice to know you appreciate it.

Valencia is a small city that allows to walk or cycle everywhere accompained by a nice weather, and it's really easy from our hotel as we are at the center town.

So, we hope you come back to our beautiful city! That would be a pleasure.

Thank you once again.

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Op bezoek met surprise.me en we kwamen gier terecht. Goede bedden, schoonmaak en prima ontbijtje.

Vlakbij metrostation Canon en daarmee goed bereikbaar. Ook dichtbij het centrum, langs een drukke straat maar dat hoor je binnen niet (wij zaten aan de achterkant).

Datum van verblijf: oktober 2018
PaulaValls, Director de Recepción van Hotel One Shot Colon 46, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Dear guest,

First of all thank you for choosing One Shot Colón 46 for your trip.

We are glad to know that yoy enjoyed the stay, and you loved our hotel.

We take care of all the rooms design and the comfy of them.

If you want to come back, let us to know! We can offer you a street view room to the gorgeous Colón street, which are also quiet!

Thank you,